رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 فروردین 1401 - 11:14
  • کد خبر : ۱۰۹۳۸
  • چاپ خبر : ماجرای مشکلات حنجره علیرضا پوراستاد چیست؟

ماجرای مشکلات حنجره علیرضا پوراستاد چیست؟

بهترین خاطره علیرضا پوراستاد از ماه رمضان از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ برنامه جشن رمضان شب گذشته با حضور خواننده محبوب و سرپرست تیم صداسازی مرکز ووکولوژی ایران روی آنتن رفت. علیرضا پوراستاد، پس از اجرای قطعات «عشق ادامه داد» […]

بهترین خاطره علیرضا پوراستاد از ماه رمضان از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ برنامه جشن رمضان شب گذشته با حضور خواننده محبوب و سرپرست تیم صداسازی مرکز ووکولوژی ایران روی آنتن رفت. علیرضا پوراستاد، پس از اجرای قطعات «عشق ادامه داد» و «کجای دنیا» با مجری برنامه و بابک افرا به گفت‌وگو نشست و درباره چالش‌های سال‌های اخیر خود صحبت کرد. وی همچنین در ادامه بهترین خاطره خود از ماه رمضان را با بینندگان به اشتراک گذاشت.

خواننده محبوب و مردمی گفت: در گذشته برخی از استادان نا آگاه حوزه خوانندگی به هنرجویان توصیه می‌کردند که برای یادگیری خوانندگی و بهبود قدرت صدا باید کارهایی مانند آواز خواندن با صدای بلند در کوه را انجام دهند. متاسفانه من نیز از این توصیه‌ها پیروی می‌کردم اما با گذر زمان متوجه علائمی مانند گرفتگی صدا و سرفه متداوم شدم. پس از یک مدت متوجه شدم مشکلات صدایم جدی است و نیاز به درمان آن‌ها دارم. حدود ۲ سال با این مشکلات کلنجار رفتم و سپس ناچار به انجام عمل جراحی شدم.

علیرضا پوراستاد ادامه داد: تعزیه‌خوانی در خانواده ما یک مبحث ارثی است و به همین دلیل من نیز این‌ کار را انجام داده‌ام. یکی از دایی‌های من تعزیه‌خوان ماهری است که باعث شد از ۵ الی ۶ سالگی تعزیه‌خوانی را آغاز کنم و تقریبا تمامی نقش‌های تعزیه را به عنوان یک موافق‌خوان اجرا کنم. تعزیه هنر بسیار جذابی است که باعث می‌شود انسان پس از ورود به آن قادر به دل کندن از آن نباشد. من به صورت غیر رسمی همواره تعزیه‌خوانی را ادامه می‌دهم چرا که بسیار به این کار علاقه دارم.

وی افزود: بهترین خاطره من از ماه رمضان آن است که توانستم با اجرای مناجات در برنامه ماه من از شبکه سه مادرم را خوشحال کنم و حس خوبی به او بدهم.

او گفت: من همیشه عاشق یادگیری بودم و استادان بسیاری داشتم اما بهترین و تاثیرگذارترین استادی که ملاقات کردم محمدرضا لطفی بود که توانست به تمام آموزه‌های من شکل و شمایل درستی بدهد.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده محبوب بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با علیرضا پوراستاد به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه