رفتن به بالا
  • شنبه - 27 فروردین 1401 - 11:16
  • کد خبر : ۱۰۹۲۱
  • چاپ خبر : انتشار دومین آلبوم موسیقی محمود انصاری به نام «تردید»

انتشار دومین آلبوم موسیقی محمود انصاری به نام «تردید»

به نقل از مشاور رسانه‌ای، محمود انصاری تازه‌ترین آثار خود را در قالب یک آلبوم موسیقی با عنوان «تردید» منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی تمام قطعه‌های این آلبوم توسط حسین سوادزاده انجام شده است و حسین سیاحی، کمال صداقت، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری تنظیم قطعه‌ها را انجام داده اند. «تردید»، «عاشقم هنوزم»، «دلواپسی»، «اعتراف»، «قاصدک»، «حسرت (کم نگیر )»، […]

به نقل از مشاور رسانه‌ای، محمود انصاری تازه‌ترین آثار خود را در قالب یک آلبوم موسیقی با عنوان «تردید» منتشر کرد.

ترانه سرایی و آهنگسازی تمام قطعه‌های این آلبوم توسط حسین سوادزاده انجام شده است و حسین سیاحی، کمال صداقت، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری تنظیم قطعه‌ها را انجام داده اند.

«تردید»، «عاشقم هنوزم»، «دلواپسی»، «اعتراف»، «قاصدک»، «حسرت (کم نگیر )»، «خواهش»، «خاطره‌ها»، «مرگ رویاها»، «رویای آشفته» و «وقت عاشقی» عنوان قطعه‌های این اثر تازه منتشر شده است که قطعه‌ «رویای آشفته» با دو تنظیم متفاوت عرضه شده است.

فیروز ویسانلو، مجتبی تقی پور، یاشار خسروی، بابک ریاحی پور، حسن فراهانی، بابک یوسفی، علیرضا دریایی، محمد رشیدی، پیمان رشیدی، کمال صداقت، حسین سیاحی و بهمن بختیاری نوازندگان این آلبوم آکوستیک هستند و ضبط آن را وحید طاهرخانی به عهده داشته است.

میکس و مستر این آلبوم توسط نوید احمدی، کمال صداقت، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری انجام شده است. مشاوره هنری و مدیریت پروژه آلبوم با حسین سوادزاده بوده و اخذ مجوز هم از طریق شرکت آوای ماندگار صداقت انجام پذیرفته است. امین باقری نیز عکاس و طراح گرافیک آن است.

قطعه‌ «وقت عاشقی» تیتراژ «شام ایرانی» و قطعه‌ «رویای آشفته» تیتراژ فیلم «عشق نیکان» بوده است.

محمود انصاری که پیش از این آلبوم «موج‌های آبی» را منتشر کرده بود، متولد ۱۳۴۷ در شهر اهواز است، وی فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه تبریز بوده و به موازات تحصیل، به یادگیری دوره‌های مختلف خوانندگی زیر نظر استاد کاظم پوره پرداخته است و سالها حضور در برنامه‌های صدا و سیما و اجرای چند تیتراژ از سوابق هنری این خواننده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه