رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 فروردین 1401 - 13:59
  • کد خبر : ۱۰۸۹۵
  • چاپ خبر : ماجرای ورود امید جهان به صنعت موسیقی

ماجرای ورود امید جهان به صنعت موسیقی

امید جهان: «در گذشته هیچ علاقه‌ای به موسیقی نداشتم» نحوه راهیابی امید جهان به صنعت موسیقی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته با حضور امید جهان روی آنتن رفت. وی در این برنامه پس از […]

امید جهان: «در گذشته هیچ علاقه‌ای به موسیقی نداشتم»
نحوه راهیابی امید جهان به صنعت موسیقی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته با حضور امید جهان روی آنتن رفت. وی در این برنامه پس از اجرای قطعات موسیقی «جومه نارنجی» و‌«سیل تو کردم» درباره علایق شخصی خود در گذشته صحبت کرد. او همچنین دلیل اصلی گرایش به موسیقی را با بینندگان به اشتراک گذاشت.

امید جهان: من در کودکی علاقه‌ای به موسیقی نداشتم و بیشتر بر فوتبال متمرکز بودم اما از آنجایی که همواره صدای ساز به دلیل فعالیت‌های پدرم در گوش من وجود داشت با گذر زمان به این حوزه علاقه‌مند شدم. ابتدا تنها پدرم را در فعالیت‌های او همراهی می‌کردم اما با گذر زمان آلبوم «هله دان دان دان» را منتشر کردم که با استقبال مردم مواجه شد.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده محبوب ایرانی بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با امید جهان به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه