رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 فروردین 1401 - 11:03
  • کد خبر : ۱۰۸۱۷
  • چاپ خبر : تور کنسرت «با من بخوان» به کرمان رسید

تور کنسرت «با من بخوان» به کرمان رسید

علیرضا قربانی از برگزاری تور کنسرت «با من بخوان» در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در کرمان خبر داد. علیرضا قربانی خواننده موسیقی دستگاهی و سنتی روز گذشته ۲۰ فروردین ماه از برگزاری تور کنسرت جدید خود که اولین کنسرت او در سال ۱۴۰۱ خواهد بود، خبر داد. این کنسرت در ادامه تور کنسرت پروژه «با من بخوان» […]

علیرضا قربانی از برگزاری تور کنسرت «با من بخوان» در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در کرمان خبر داد.

علیرضا قربانی خواننده موسیقی دستگاهی و سنتی روز گذشته ۲۰ فروردین ماه از برگزاری تور کنسرت جدید خود که اولین کنسرت او در سال ۱۴۰۱ خواهد بود، خبر داد.

این کنسرت در ادامه تور کنسرت پروژه «با من بخوان» برنامه ریزی شده است. اولین کنسرت این پروژه در اردیبهشت ۱۳۹۸ در تالار وحدت برگزار شد و یازدهم بهمن ۱۴۰۰ آخرین اجرای این کنسرت در شهر یزد بود.

پروژه «با من بخوان» موسیقی الکتروآکوستیک با صدا و اجرای علیرضا قربانی و آهنگسازی حسام ناصری با اجرای قطعه «نیست شو» و در ادامه قطعه «روزگار غریب» آغاز شد که در نهایت آلبوم «با من بخوان» در  ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ همراه با ۱۰ قطعه منتشر شد.

کنسرت علیرضا قربانی ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در سالن ورزشی فجر استان کرمان در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranconcert.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

قیمت بلیت این کنسرت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان مشخص شده است.

علیرضا قربانی خواننده ایرانی و یکی از هنرمندان اصلی جشن نوروزی در مرکز هنرهای سگرستروم در آمریکا قرار بود که ابتدا قرار بود اولین کنسرت خود را در سال جدید در آمریکا اجرا کند اما به دلایلی اجازه ورود این خواننده به خاک آمریکا صادر نشد و اولین اجرای زنده او در قالب کنسرت به کرمان رسید.

قربانی تنها هنرمند اصلی این برنامه بود که در جشن نوروز در مرکز هنرهای سگرستروم در ۲۶ مارس حضور نداشت.

برگزارکنندگان این برنامه اعلام کردند علیرضا قربانی خواننده مشهور ایرانی پس از بازجویی توسط ماموران در فرودگاه تورنتو از ورود به ایالات متحده منع شده است.

در ادامه این اتفاقات خواننده صبح روز جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود به برخی از حاشیه‌ها و احتمالات پاسخ داد و گفت: روادید من برای سفر به آمریکا، به دلیل دو سال خدمت سربازی در سپاه لغو شد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد به دلیل ناهماهنگی بین بخش کنسولگری صادرکننده روادید و افسر آمریکایی در فرودگاه تورنتو کانادا به وجود آمده است.

قربانی در پایان با تایید چند خبر و تکذیب باقی خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها بیان کرد: خبرهای مربوط به بازداشتم در فرودگاه تورنتو و اینکه من سوار هواپیما شده‌ام، روی صندلی خودم نشسته‌ام و ماموران مرزی آمده و بنده را از هواپیما پیاده کرده‌اند، تکذیب می‌کنم. این خبر که من دو تابعیتی ایران و کانادا هستم نیز دروغ است.

البته مهر و اسفند ۱۴۰۰ علیرضا قربانی به همراه عالیم قاسمف خواننده آذربایجانی کنسرت‌هایی در شهرهای «قونیه» ترکیه، «بروکسل» بلژیک و «دبی» امارات متحده عربی در فستیوال «اکسپو» اجرا کرد.

علیرضا قربانی تاکنون در ۲۲ سریال، فیلم سینمایی و مستند به عنوان خواننده تیتراژ همکاری داشته است که می‌توان به سریال‌های «مدار صفر درجه»، «کیف انگلیسی» و «شب دهم» و فیلم‌های سینمایی «درخت گردو»، «سرکوب» و «چهارراه استانبول» به عنوان معروف‌ترین آن‌ها اشاره کرد.

آلبوم‌های «افسانه چشم‌هایت»، «حریق خزان»، «صداها و پل‌ها»، «فروغ»، «جلوه گل»، «راز و آواز» و «شب دهم» از جمله آلبوم‌هایی است که از این خواننده موسیقی سنتی تاکنون منتشر شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه