رفتن به بالا
  • شنبه - 20 فروردین 1401 - 14:28
  • کد خبر : ۱۰۸۰۴
  • چاپ خبر : سالار عقیلی قطعه «کنار من باش» را منتشر کرد

سالار عقیلی قطعه «کنار من باش» را منتشر کرد

سالار عقیلی خواننده موسیقی تلفیقی و سنتی قطعه «کنار من باش» را با آهنگسازی فرزاد کبیری و با ترانه‌ای از شریف توکلی منتشر کرد. مجتبی ابوالقاسم‌پور تنظیم و امید اصغری میکس و مستر این قطعه را برعهده گرفته است. این قطعه که مانند قطعه‌های «دلبرجان»، «چراغ» و «بی‌قرار» که به تازگی توسط عقیلی در سبک […]

سالار عقیلی خواننده موسیقی تلفیقی و سنتی قطعه «کنار من باش» را با آهنگسازی فرزاد کبیری و با ترانه‌ای از شریف توکلی منتشر کرد. مجتبی ابوالقاسم‌پور تنظیم و امید اصغری میکس و مستر این قطعه را برعهده گرفته است.

این قطعه که مانند قطعه‌های «دلبرجان»، «چراغ» و «بی‌قرار» که به تازگی توسط عقیلی در سبک موسیقی پاپ و تلفیقی منتشر شده بودند، تهیه و تولید شده است.

سالار عقیلی در روزهای اخیر که مصادف با آغاز سال جدید و ماه رمضان است به عنوان مهمان در برنامه‌های تلویزیونی متفاوتی به عنوان مهمان حضور داشت و درباره فعالیت‌های موسیقایی با مخاطبان سیما خود گفتگو کرد.

این هنرمند درباره دلیل انتخاب سبک موسیقی سنتی در ویژه برنامه نوروزی «احوالپرسی» شبکه دو سیما به تهیه کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و کارگردانی و اجرای ندا غفاری گفته بود: من قبل از اینکه وارد هنرستان موسیقی شوم، خودم موسیقی پاپ کار می‌کردم. زمانی که وارد هنرستان موسیقی شدم با استادان بزرگی آشنا شدم که مشورت‌ها و آموزه‌های آن‌ها من را در مسیری از موسیقی قرار داد که به آموزش و فراگیری موسیقی به همراه ساز سنتور که ساز تخصصی من است روی بیاورم. من در هنرستان موسیقی با موسیقی اصیل و سازهای ایرانی آشنا شدم و متوجه شدم که موسیقی خیلی فراتر از تصورات من است و خوشحالم که در مسیر درستی در موسیقی قرار گرفتم.

متن ترانه قطعه «کنار من باش» سروده شریف توکلی:

من از صدای گرم تو، پر از ترانه میشم…
به جز تب چشات انگار، چیزی نمونده پیشم…

به سرم زده که این بار، دلمو به تو بسپارم
فقط کنار من باش و، صدام کن…

چه خوبه عاشقی با تو، چه خوبه این خیال خوش
تویی همه وجود من، همه عشقم، همه جونم…
چه خوبه عاشقی با تو، چه خوبه این خیال خوش
نگیر دستاتو از دستام، بدون تو ، نمیتونم…

دلمو بردار و ببر، نگو که عاشق نشدی…
نگو که از بغض صدام، دلتنگ این عشق نشدی

در ادامه می‌توانید «کنار من باش» را با اجازه صاحب اثر بشنوید و دانلود کنید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه