رفتن به بالا
  • یکشنبه - 24 بهمن 1400 - 12:11
  • کد خبر : ۱۰۴۳۱
  • چاپ خبر : دفاع دبیر از عملکرد ستاد سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

دفاع دبیر از عملکرد ستاد سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، حسن ریاحی آهنگساز و دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با برگزاری این رویداد موسیقایی پیامی را منتشر کرد. در متن پیام ریاحی چنین آمده است: دست اندرکاران سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از چندین ماه پیش برنامه‌ریزی دقیق خود را برای […]

به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، حسن ریاحی آهنگساز و دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با برگزاری این رویداد موسیقایی پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام ریاحی چنین آمده است:

دست اندرکاران سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از چندین ماه پیش برنامه‌ریزی دقیق خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم هنری آغاز کردند که نتیجه این تلاش بی‌وقفه، مبدل به جشنواره‌ای قابل دفاع شده است.

جشنواره سی و هفتم هم مانند سال گذشته در شرایط کرونایی و البته در این دوره با مشارکت نسبی مخاطبان موسیقی با حضور ۳۰ درصدی در سالن‌های اجرا همراه است و حضور گروه ها در انواع گونه‌های موسیقی، فرصتی برای بالندگی و پویایی موسیقی امروز ما است.

با این حال و در شرایط خاص فعلی، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر را فرصتی مغتنم برای جوانان و هنرمندان موسیقی کشور می‌دانم که پس از مدت‌ها رکود و تعطیلی غبار از سازهایشان بزدایند تا گونه‌های مختلف موسیقی متناسب با سلایق متنوع کنار هم ارائه شود و با حضورشان روی صحنه‌های اجرا انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر پیدا کنند.

حضور کادر سلامت در کنار جشنواره و همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبین در سالن های اجرا، باعث دلگرمی بیشتری برای ادامه‌ این مسیر بود.

از همه همکارانم در این جشنواره، معاونت هنری و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین انجمن موسیقی ایران، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر مورد استقبال مردم هنردوست قرار گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه