رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 دی 1400 - 15:36
  • کد خبر : ۱۰۲۳۹
  • چاپ خبر : پیام سرپرست دفتر موسیقی ارشاد به جشنواره موسیقی جوان

پیام سرپرست دفتر موسیقی ارشاد به جشنواره موسیقی جوان

محمد الهیاری (سرپرست دفتر موسیقی ارشاد) در پیامی به جشنواره موسیقی جوان گفت: جشنواره موسیقی جوان که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقا سطح هنری هنرمندان جوان را می‌دهد. سرپرست دفتر موسیقی ارشاد در پیام خود آورده است: «برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان فرصتی است تا […]

محمد الهیاری (سرپرست دفتر موسیقی ارشاد) در پیامی به جشنواره موسیقی جوان گفت: جشنواره موسیقی جوان که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقا سطح هنری هنرمندان جوان را می‌دهد.

سرپرست دفتر موسیقی ارشاد در پیام خود آورده است:

«برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان فرصتی است تا هنرمندان جوان با ارائه توانمندی خود روی صحنه بیایند و استعدادهای خود را در معرض قضاوت اساتید و پیشکسوتان قرار دهند و به عنوان یک هنرجوی جوان برای رسیدن به قله موفقیت تلاش نمایند. این جشنواره که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقا سطح هنری هنرمندان جوان را می‌دهد. جوانانی که سرانگشتان با ذوقشان زیر سایه دانش استادان مجرب موسیقی، ترسیم‌کننده چشم‌اندازی روشن از آینده موسیقایی کشور هستند.

وی در ادامه آورده است: موفقیت و محبوبیت این جشنواره به تنهایی نه مرهون شناسایی آواها و نواهای تازه است، نه مشقِ موسیقی کردن استعدادهای جوان و نه احیای نغمه‌های بومی؛ این جشنواره آمیزه‌ای از همه این‌ها و چیزی بیشتر از اینها است. گردهمایی جوانان از فرهنگ‌ها و جغرافیاهای مختلف و بهره‌گیری آن‌ها از ذخایر مادی و معنوی و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کشور می‌تواند بزرگترین آورده و میراث این جشنواره باشد.

در پایان لازم می‌دانم از همه جوانان شرکت‌کننده در پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی جوان که امروز آینده‌ساز و تصویرگر موسیقی ایران هستند و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد از دبیر محترم تا همکارانم در انجمن موسیقی و دفتر موسیقی که با شور و عشق، چراغ این دوره از جشنواره را روشن و پر فروغ نگاه داشتند قدردانی کنم. نیز قدردان مهر بی‌پایان اساتید و داوران جشنوراه هستم.»

گفتنی است پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پنج شنبه ۳۰ دیماه با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه