رفتن به بالا
  • شنبه - 29 آبان 1400 - 12:46
  • کد خبر : ۹۸۷۰
  • چاپ خبر : مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد

مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین سجاد رزمجو خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمدی امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد. مراسم تشییع با حضور اقشار مختلف مردم و طرفداران این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی از نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و از استانهای مختلف از جمله فارس، […]

مراسم تشییع و تدفین سجاد رزمجو خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمدی امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد.

مراسم تشییع با حضور اقشار مختلف مردم و طرفداران این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی از نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و از استانهای مختلف از جمله فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان در مراسم تشییع و خاکسپاری برگزار و پیکر او در زادگاهش روستای سروک به خاک سپرده شد.

در این مراسم خوانندگان مختلف ابیاتی را در سوگ سجاد رزمجوی سرودند.

کورش اسد پور، خواننده بختیاری در این مراسم گفت: موسیقی ضربان زندگی است و ما خوانندگان غم و درد و شادی مردم را فریاد می زنیم.

وی صدای ما خوانندگان در مقابل مردم هیچ است، افزود: موسیقی سرمایه های دل مردم است که در این هوای سرد و بارانی در مراسم سجاد رزمجویی شرکت کردند.

اسد پور تصریح کرد: سجاد رزمجویی دلهای مردمر ا شاد می کرد و امروز مردم باشکوه در مراسمش شرکت کردند. امیدوارم که همه مردم ایران، زاگرس و استان کهگیلویه وب یوراحمد همیشه در سلامتی و شادی باشند.

سجاد رزمجو خواننده محلی که از دهه ۷۰ تاکنون فعالیت داشت، در استان‌های زاگرس نشین بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد از محبوبیت برخوردار بود و پس از این حادثه بعد از چند روز بستری در بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز با وجود تلاش های کادر درمان درگذشت.

سجاد رزمجویی خواننده لر در کهکیلویه و بویراحمد متولد سال ۱۳۵۹ است که آهنگ ها و ترانه ها محلی و لری او بسیار پرطرفدار است.

وی یکی از خوانندگان صاحب سبک لری و شروه خوان و آوازه خوان محلی بود که بین مردم بختیاری و لری محبوبیت زیادی داشت و در عروسی‌ها و مراسم عزا برنامه اجرا می کرد.

رزمجویی خوانندگی را از اوایل جوانی و به طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۱ آغاز کرده و در مجالس و مراسم عروسی و جشن‌ها برنامه‌های شادی را اجرا می‌کرد. قطعات محلی و لری بویراحمدی او بسیار مشهور است.

از جمله آثار خوانندگی استاد رزمجویی می‌توان به آهنگ لری برگ ریواس با سنتور و کمانچه و آهنگ هی بو کو یارم، آهنگ بی کس، آهنگ ایلل و باره، آهنگ شروه سجاد رزمجویی، آهنگ دستمال بازی و … اشاره کرد.

این هنرمند مردمی در شادی‌های مردم و همشهری‌های خود سرودهای زیبا و آهنگ‌های شاد می‌خواند و در مراسمات عزای مردم هم در کنارشان شروه سرایی می‌کرد.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه