رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آبان 1400 - 13:27
  • کد خبر : ۹۷۳۵
  • چاپ خبر : با یادی از شهدای غواص؛ نماهنگ «عاشقان شرزه» منتشر شد

با یادی از شهدای غواص؛ نماهنگ «عاشقان شرزه» منتشر شد

نماهنگ «عاشقان شرزه» در آستانه انتشار و رونمایی از پوئم سمفونی «اروند» در تجلیل از شهدای غواص پیش روی مخاطبان قرار گرفت. مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت رونمائی و انتشار آلبوم پوئم سمفونی «اروند»، نماهنگ «آن عاشقان شرزه» را منتشر کرده است. پوئم سمفونی اروند با آهنگسازی و تنظیم امیر حسین […]

نماهنگ «عاشقان شرزه» در آستانه انتشار و رونمایی از پوئم سمفونی «اروند» در تجلیل از شهدای غواص پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت رونمائی و انتشار آلبوم پوئم سمفونی «اروند»، نماهنگ «آن عاشقان شرزه» را منتشر کرده است.

پوئم سمفونی اروند با آهنگسازی و تنظیم امیر حسین سمیعی، اثری است در ۵ موومان که مومان سوم آن تحت عنوان «آن عاشقان شرزه» با شعری از مصطفی محدثی خراسانی و آواز علیرضا علیزاده به صورت نماهنگ منتشر شده است.

پوئم سمفونی «اروند» با اجرای ارکستر سمفونیک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با رهبری آرش امینی و گروه کر با رهبری رازمیک اوهانیان در استودیو شماره ۱۰۳ صدا و سیما ضبط شده است.

این آلبوم محصول مشترکی است از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز موسیقی حوزه هنری، باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه