رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 مهر 1400 - 13:18
  • کد خبر : ۹۳۱۰
  • چاپ خبر : آلبوم «اَمپرسیون» منتشر شد

آلبوم «اَمپرسیون» منتشر شد

«اَمپرسیون» جدیدترین آلبوم عیسا غفاری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با عنوان «اَمپرسیون» با همکاری میثم مروستی (نوازنده ویولن و ویلون آلتو) و همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) منتشر شد. این آلبوم سیزدهمین اثر منتشر شده عیسا غفاری است که پیش از این آثار باکلام و بی‌کلامی چون «بازتاب»، «آیه»، «در آتش مشتاقی»، «چون رقص آب»، […]

«اَمپرسیون» جدیدترین آلبوم عیسا غفاری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با عنوان «اَمپرسیون» با همکاری میثم مروستی (نوازنده ویولن و ویلون آلتو) و همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) منتشر شد.

این آلبوم سیزدهمین اثر منتشر شده عیسا غفاری است که پیش از این آثار باکلام و بی‌کلامی چون «بازتاب»، «آیه»، «در آتش مشتاقی»، «چون رقص آب»، «سرود باد»، «شب و روز»، «آبان» و «زمان» را توسط موسسات «بتهوون»، «هرمس»، «آوای باربد»، «ماهور» و «هنر موسیقی» منتشر کرده بود.

آلبوم «اَمپرسیون» شامل دو قطعه بلند به نام‌های «سفر» (در چهار قسمت) و «چشم‌انداز» (در یک بخش) است. این آلبوم به گفته آهنگساز، ادامه فضای آثار پیشین او است در حوزه تک‌نوازی تار با ایجاد بافتی نو از طریق همراهی ساز ویلون و ویلون آلتو. در این اثر همچنان ردپای ردیف دستگاهی موسیقی ایران به صورتِ تم‌ها و موتیف‌های کوچک و بزرگ نمایان است.

آلبوم «اَمپرسیون» از طریق پلتفرم‌های رایج عرضه موسیقی در ایران و سراسر دنیا قابل تهیه است. این آلبوم نسخه فیزیکی ندارد و در ایران از طریق وبسایت beeptunes.com به فروش می‌رسد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه