رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 مهر 1400 - 10:10
  • کد خبر : ۹۱۲۵
  • چاپ خبر : انتشار آلبوم «دلنواز» غلامحسین بیگجه خوانی و حسین علیزاده

انتشار آلبوم «دلنواز» غلامحسین بیگجه خوانی و حسین علیزاده

آلبوم موسیقی «دلنواز» با اجرای آثاری از غلامحسین بیگجه خوانی هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی و یادداشتی از حسین علیزاده پیش روی مخاطبان قرار گرفت. «دلنواز» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با اجرای آثاری از غلامحسین بیگجه خوانی هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی و نوازندگی قانون پریچهر خواجه و نوازندگی دایره و […]

آلبوم موسیقی «دلنواز» با اجرای آثاری از غلامحسین بیگجه خوانی هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی و یادداشتی از حسین علیزاده پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«دلنواز» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با اجرای آثاری از غلامحسین بیگجه خوانی هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی و نوازندگی قانون پریچهر خواجه و نوازندگی دایره و نقاره وحید اسداللهی در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

در یادداشت حسین علیزاده در این مجموعه می‌خوانیم:

ترنم نواهای جاودان مورد توجه عام و خاص در دل تاریخ ماندگار است؛ نواهایی که از دل برخاسته و به دل نشسته است. رنگ و تپش زیبای دو ساز قانون و نقاره جانی تازه و دلنشین به نغمه‌های آشنا بخشیده است.

طنین صدای ظریف، زلال و دلنشین قانون با نوازش پریچهر خواجه این مژده را در خود دارد که دیگر قانون ساز مهجوری نیست. او دلدادگی خود به هنر نواختن را همواره به شاگردان بی‌شمار خود نیز آموخته است. فعالیت مستمر و مسئولانه‌ی هنری در زمینه اجرا و آموزش موسیقی از او چهره‌ای آشنا و معتبر در جامعه هنری به جای گذاشته است.

همراهی هنرمند محبوب و پر احساس، وحید اسدالهی، که پیوسته با شور و شوقش جانی تازه به اجراهای موسیقی در عرصه‌های مختلف بخشیده، لطف و زیبایی این اثر را به اوج خود رسانده است. هم‌نوایی دو ساز سرشار از احساسات عاشقانه و حماسی است.

مجموعه آثار منتخب از استاد غلامحسین بیگجه‌خانی ادای دینی است که هنرمندان پریچهر خواجه و وحید اسدالهی به آن همت گماشته تا قدردان و پاسدار هنر این استاد دلنواز بوده باشند.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه