سرپرست گروه «داماهی» گفت: رپرتوار اجرای ما در جشنواره موسیقی فجر مانند اجراهای قبلی است با این تفاوت که مخاطبان دو قطعه جدید را در سالن خواهند شنید که پیش از این شنیده نشده و جزو کارهای تازه ساخته شده ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، دارا دارایی درباره حضور گروه «داماهی» در جشنواره گفت: پیش از هرچیز باید بگویم که گروه داماهی از جابجایی سالن بسیار خوشحال است و استقبال می‌کند چرا که علاقه شخصی خود ما این است که اجرایمان را در سالن‌های کوچک برگزار کنیم. به هر حال صدا، انرژی و شرایط کلی اجرا در سالن‌های کوچک برای ما مناسب‌تر است. اجرا در یک سالنی مثل سالن همایش‌های برج میلاد هرچند که ممکن است، نفع مالی بیشتری برای ما داشته باشد اما برایمان دردسر دارد و ما فکر می‌کنیم که اجرا در سالن‌های کوچک‌تر برای گروه «داماهی» اتفاقات بهتری را رقم می‌زند.

دارایی همچنین گفت: رضا کولغانی هربار روی استیج پرفورم‌هایی را به نمایش می‌گذارد و تمامی این‌ها بداهه هستند و در هر کنسرت نیز متفاوت‌تر است به همین خاطر در این کنسرت هم ما بداهه های دیگر و متفاوت خواهد بود.

کنسرت گروه داماهی چهارشنبه 27 دی ماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در برج آزادی برگزار خواهد شد.