رفتن به بالا
  • یکشنبه - 17 خرداد 1394 - 22:59
  • کد خبر : ۶۰۳۹
  • چاپ خبر : آلبوم ، کنسرت و تاسیس موسسه هنری // آقای شهروز پُر کار می شود

آلبوم ، کنسرت و تاسیس موسسه هنری // آقای شهروز پُر کار می شود

صفحه موسیقی – محمد اکبری : سعید شهروز خواننده ی شاخص موسیقی بعد از انقلاب به زودی بسیار فعال می شود . این چهره ی شاخص و محبوب که مدت هاست آلبوم و کنسرتی نداشته با ثبت موسسه فرهنگی هنری ” نوای غزلک ” پُر کار تر و پُر رنگ تر خواهد شد .  کنسرت این […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : سعید شهروز خواننده ی شاخص موسیقی بعد از انقلاب به زودی بسیار فعال می شود .

این چهره ی شاخص و محبوب که مدت هاست آلبوم و کنسرتی نداشته با ثبت موسسه فرهنگی هنری ” نوای غزلک ” پُر کار تر و پُر رنگ تر خواهد شد .  کنسرت این خواننده با اجرای قطعات خاطره انگیزش و همچنین اجرای قطعات آلبوم جدید ؛ به رهبری ارکستر میلاد مجذوب و سرپرستی ارکستر بابک شهروز به تاریخ یک مرداد ماه جاری بر گزار خواهد شد.

سعید شهروز آلبوم های بسیاری در بازار دارد که به معنای واقعی فروش داشته اند و از آلبوم غزلک ایشان به عنوان پُر فروش ترین آلبوم بعد از انقلاب یاد می شود . شنیده های حاکی از آن است که محمد کاظمی ( ترانه سرا ) ؛ مدیریت آلبوم جدید سعید شهروز را عهده دار شده و سرودن تمامی قطعات این آلبوم را انجام داده است . اطلاعات بیشتری در خصوص آلبوم جدید وی یافت نشده و بزودی از طریق صفحه موسیقی ( موزیک بورد ) اطلاعات کاملی را در اختیار شما همراهان همیشگی مان و دوستداران موسیقی ؛ قرار می دهیم .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه