رفتن به بالا
  • جمعه - 8 خرداد 1394 - 10:00
  • کد خبر : ۵۹۲۴
  • چاپ خبر : فردین خلعتبری جدیدترین آلبوم موسیقی‌اش را منتشر می‌کند

فردین خلعتبری جدیدترین آلبوم موسیقی‌اش را منتشر می‌کند

صفحه موسیقی : آلبوم مشترک فردین خلعتبری و فرشاد جمالی با عنوان «مجنون آن لیلی کجاست؟» هفته آینده در بازار موسیقی منتشر می‌شود. در این آلبوم که یکشنبه 10 خردادماه از سوی انتشارات سروش در بازار موسیقی منتشر می‌شود قطعاتی چون می‌زنم حلقه در هر خانه‌ای،‌ای در دلم نشسته از تو کجا گریزم، برگذری درنگری جز […]

صفحه موسیقی : آلبوم مشترک فردین خلعتبری و فرشاد جمالی با عنوان «مجنون آن لیلی کجاست؟» هفته آینده در بازار موسیقی منتشر می‌شود.

در این آلبوم که یکشنبه 10 خردادماه از سوی انتشارات سروش در بازار موسیقی منتشر می‌شود قطعاتی چون می‌زنم حلقه در هر خانه‌ای،‌ای در دلم نشسته از تو کجا گریزم، برگذری درنگری جز دل خوبان نبری، ‌گر در آب و گر در آتش می‌روی، از قصه حال ما نپرسی، بیا بیا که شدم درغم تو سودائی، در شرابم چیز دیگری ریختی در ریختی، به جان جمله مستان که مستم بر اساس اشعاری از مولانا به آهنگسازی فردین خلعتبری و خوانندگی فرشاد جمالی به چشم می‌خورد.

فردین خلعتبری آهنگساز با سابقه کشورمان قطعات این اثر را برای کوارتت زهی، سازهای کوبه‌ای و ایرانی و ساز هارپ انجام داده است. همچنین در سازبندی موسیقی ایرانی این اثر از سازهایی چون رباب و دوتار قدیمی نیز استفاده شده است.

در آلبوم «مجنون آن لیلی کجاست؟» آهنگساز و خواننده سفری موسیقایی از بلخ تا قونیه داشته‌اند و مخاطب را با حضور هنرمندانی چون میثم مروستی: ویلن، ویولا، علی جعفری پویان و تینا جامه گرمی: ویلن، آتنا اشتیاقی: ویلنسل، پویا سرایی: سنتور، ‌همایون نصیری: بندیر، دهل، دایره و کوزه، حسین رضایی نیا: دف و دایره، نازیلا بخشایش: هارپ، شاهین شهبازی: تار، مجتبی میرزازاده: دوتار، کسری سپندار: دیوان، ‌ابراهیم علوی: عود، به رخ شورورزی: همخوان در این سفر همراه کرده‌اند.

فرشاد جمالی خواننده موسیقی ایرانی است که تا کنون آلبوم‌های دیار مهر و سرزمین خورشید را به آهنگسازی تهموث پورناظری منتشر کرده است.

 

 

منبع : تسنیم

عکس : سوره سینما

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه