رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 اردیبهشت 1394 - 17:40
  • کد خبر : ۵۷۰۸
  • چاپ خبر : همه چیز درباره ی این روزهای محسن چاوشی

همه چیز درباره ی این روزهای محسن چاوشی

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : از « مینا » تا « شهرزاد » / چاوشی به زبان مادری اش خواند محسن چاوشی این روزها بار دیگر خبر ساز شده است . از همکاری اش با سینا سرلک گرفته تا ماجرای تیتراژ هایی که قرار است بخواند و همچنین خبر کلیشه ای اولین کنسرتش که […]

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر :

از « مینا » تا « شهرزاد » / چاوشی به زبان مادری اش خواند
محسن چاوشی این روزها بار دیگر خبر ساز شده است . از همکاری اش با سینا سرلک گرفته تا ماجرای تیتراژ هایی که قرار است بخواند و همچنین خبر کلیشه ای اولین کنسرتش که هواداران او را سردرگم کرده ، به طوری که دیگر نمی دانند کدام خبر را باور کنند و کدام خبر را بشنوند و به سادگی از کنارش بگذرند . در این میان برخی حواشی نیز برای چاوشی دردسر ایجاد کرده که البته او کمترین دخالتی در مورد اتفاقاتی که پیرامونش رخ می دهد ندارد اما ناچارا به حاشیه واردش می کنند و بعضی مواقع وادار به واکنش نیز می شود.
چرا صفاریان بر کنسرت گذاشتن چاوشی پافشاری می کند ؟
بر خلاف اواخر دهه 80 که خود چاوشی قول کنسرت می داد و خلف وعده می کرد ، اکنون چند سالی می شود که دوست صمیمی او یعنی بهروز صفاریان به تکرار در مصاحبه هایش از کنسرت محسن چاوشی سخن می گوید . صفاریان طی سه سال اخیر چند بار خبر از کنسرت مشترک با محسن چاوشی و حضور او به عنوان رهبر ارکستر داده است که هر بار این خبر توسط وبمستر محسن چاوشی تکذیب شده است . هفته گذشته که صفاریان دوباره خبر از برگزاری کنسرت احتمالی چاوشی تا پایان سال داد ، صحبت های او بار دیگر با تکذیب وبمستر و عصبانیت هواداران چاوشی همراه شد . هواداران محسن چاوشی برای چندمین بار است که از زبان صفاریان خبر کنسرت می شنوند و هیچ گاه این اتفاق عملی نمی شود . در حالی که چاوشی اینبار هم سکوت کرد ، صفاریان در پاسخ به تکذیب های مکرر و بی اعتبار دانستن سخن هایش ، اعلام کرد که حرفهایش در مصاحبه با روزنامه هفت صبح کاملا حساب شده و از روی واقعیات بوده است.
Chavoshi
واکنش صریح به گروه مقلد نبض 
دو ماه پیش یک خبر در رسانه صفحه موسیقی مبنی بر تقلید صدای چاوشی در رسانه ی ملی به انتشار رسید و گروهی را به نام نبض معرفی کردیم که در رسانه ملی می خوانند و سعی بر این دارند که یکی از خوانندگان گروهشان را محسن چاوشی معرفی کنند . این گروه طی این دو ماه نیز بارها در صفحات اجتماعی و اجراهایشان به طور غیر مستقیم ، محسن چاوشی را خواننده گروهشان معرفی می کردند که پس از انتشار یک ویدئو از اجرای آنها ، صبر چاوشی به سر آمد و مستقیما در صفحه شخصی اش این خبر را تکذیب کرد . چاوشی برای تکذیب این خبر به صحبت های امیر جمال فرد ، تنظیم کننده ای که خود چاوشی به دنیای حرفه ای موسیقی معرفی اش کرد و اکنون با گروه نبض در حال همکاری است استناد کرد . همچنین اعضای گروه نبض نیز که متوجه وخامت اوضاع شدند برای اولین بار در یکی از صفحات اجتماعی اعلام کردند: « کسی که صدای محسن چاوشی را تقلید می کند یکی از هواداران چاوشی است نه خود او »
چاوشی و سرلک صدای کرد زبان ها و مردم بختیاری شدند 
صحت خبر همکاری محسن چاوشی و سینا سرلک پس از شایعات ضد و نقیض بالاخره با نشر این اثر تایید شد . « مینا » نام قطعه ایست که چاوشی ساخته و آن را به همراه سینا سرلک خواهد خواند . این اثر یک قطعه فولکولور است که طی آن چاوشی برای اولین بار به زبان مادری اش یعنی زبان کردی خوانده و سینا سرلک خواننده ی مشهور موسیقی سنتی نیز همان متن را به زبان بختیاری اجرا نموده است . 
تکرار یک عمل غیر حرفه ای از عوامل فیلم و سریال 
محسن چاوشی با تهیه کنندگان سریال شهرزاد که به زودی از شبکه خانگی منتشر خواهد شد ، قرارداد همکاری بسته بود و طبق آن قرارداد یک قطعه برای تیتراژ این سریال به تهیه کننده این سریال تحویل می دهد . اما در عین تعجب پس از مدتی کوتاه از انتشار خبر تیتراژ خواندن چاوشی ، عوامل این سریال علیرضا قربانی را خواننده تیتراژ سریالشان معرفی می کنند . این اتفاق غیر حرفه ای از طرف عوامل سریال شهرزاد ، دو سال پیش توسط ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم « چ » در مورد تیتراژ آن فیلم که قرار بود چاوشی بخواند نیز رخ داده بود .
اما « کیمیا » نام طولانی ترین سریال تاریخ سیمای ایران است که در 30 شب ماه رمضان از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد و پس از ماه رمضان نیز به مدت 60 قسمت دیگر ادامه خواهد یافت . تیتراژ این سریال 110 قسمتی را محسن چاوشی ساخته که به عنوان تیتراژ پایانی در تمامی قسمت های سریال ، مهمان خانه های مردم خواهد بود . لازم به ذکر است که این اولین باریست که محسن چاوشی تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می خواند.
آلبوم چنگیز در مرحله تنظیم به سر می برد 
آخرین و جدیدترین آلبوم محسن چاوشی هم اکنون در مرحله تنظیم به سر می برد . محسن چاوشی برای این آلبوم ترانه هایی از حسین صفا ، علی اکبر یاغی تبار و دو ترانه سرای دیگر را خوانده که فعلا ترجیح می دهد نام آن دو ترانه سرا تا زمان قطعی شدن حضور ترانه هایشان در آلبوم اعلام نکند . به مانند همهآلبوم های قبلی اش ، آهنگسازی تمامی قطعات با خود چاوشی ست و تنظیم کنندگان آلبوم نیز در حال حاضر محسن چاوشی ، بهروز صفاریان ، شاهرخ پورمیامین ، پدرام کشتکار و فرشاد حسامی هستند . بهروز صفاریان در آخرین مصاحبه اش ابراز امیدواری کرد که این آلبوم در نیمه اول سال 94 منتشر شود که البته خیلی نزدیک به انتظار نیست.
——————————————————————————————————————————-
* استفاده از مطالب این پایگاه موسیقی ، تنها با ذکر نام منبع و آدرس وب سایت ؛ مجاز می باشد .
——————————————————————————————————————————-

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه