رفتن به بالا
  • شنبه - 9 اسفند 1393 - 14:49
  • کد خبر : ۴۹۷۹
  • چاپ خبر : خواننده شدن چه آسان !! // بفرمایید خوانندگی !

خواننده شدن چه آسان !! // بفرمایید خوانندگی !

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : اغلب اوقات در سطح شهر تبلیغاتی را می بینیم مبنی بر خواننده شدن: با کمک ما خواننده شوید، در یک هفته برای شما آلبوم پاپ می بیندیم و ….   کم نیستند افراد سودجویی که با این تبلیغات هزینه های زیادی از جوانان جویای شهرت و عاشق خوانندگی ؛ […]

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : اغلب اوقات در سطح شهر تبلیغاتی را می بینیم مبنی بر خواننده شدن:

با کمک ما خواننده شوید، در یک هفته برای شما آلبوم پاپ می بیندیم و ….

 

کم نیستند افراد سودجویی که با این تبلیغات هزینه های زیادی از جوانان جویای شهرت و عاشق خوانندگی ؛ دریافت می کنند. نکته ی جالب در یکی از این تبلیغات ؛ تاکید بر تولید آلبوم در یک هفته است ! به نظرم در یک هفته حتی نمی شود آشپزی را یاد گرفت (!!) چه رسد به تولید آلبومی که باید ارزش های هنری و ادبی را در کنار هم و با هم داشته باشد !

تبلیغات این چنینی روز به روز افزوده می شود ؛  شاید سال ها  پیش به این شدت این تبلیغات و اینگونه کلاه برداری ها (!!) را نمی دیدیم اما متاسفانه در این دو سال اخیر این موارد بسیار زیاد شده است و افرادی که وارد این بازار شده اند با نگاهی غیر حرفه ایی این کار را انجام داده اند و بی شک آن دسته از جوانان عاشق شهرت (!!) ضرر هایی دیده اند و مبلغ های بسیار زیادی را از دست داده اند.

 

در این خصوص سوال های زیادی در ذهن ها شکل می گیرد :

 

چرا جوانان ما بدون تحقیق و جستوجو ؛ اسیر افراد نا کار آمد می شوند ؟

 

مگر می شود کسی بدون دانسته های نخستین از موسیقی ؛ راه به جایی ببرد ؟

 

و خیلی سوال های دیگر که در ذهن خیلی از افرادی که  برای موسیقی زحمت می کشند پیش می آید و حتی ذهن افراد عادی جامعه را درگیر میکند.

 

موسیقی کشور به هر دلیلی روز های خوبی را نمی گذراند و این وضع باعث میشود اینگونه افراد سودجو بهتر به هدف های خود برسند. متاسفانه بعضی از افراد به بدترین استعداد ها هم قول آلبوم می دهند و این یعنی دزدی ؛ این یعنی ضربه به موسیقی کشور. در صورتی که افرادی هستند که به صورت قانونی کار می کنند ؛ اثر یا آثار را تولید می کنند ؛ مجوز آلبوم می گیرند و خیلی منطقی و قانونی تهیه یک آلبوم و به عهده می گیرند.
به هر قیمتی نمی شود خواننده شد و معروفیت و مشهور شدن به زمان نیاز دارد . اما سوال اینجاست : آیا هر معروف و مشهوری ؛ محبوب است ؟ اینکه هنرمند بتواند دل مردمش را به دست بیاورد شرط است ! آیا این شبه موسسات قول محبوبیت هم می دهند؟!

 

هنر در همه جای جهان مقدس است و باید از آن به خوبی حمایت کرد و هنری بی عیب و نقص به جامعه ارائه کرد که متاسفانه این روز ها این اتفاق نمی افتد. تا وقتی که موسیقی های کاور شنیده می شوند و حتی خواننده هایی که کلمات را اشتباه بیان میکنند در موسیقی حضور دارند ؛ افرادی هم پیدا می شوند که بخواهند در یک هفته…
باید از بزرگان و پیشکسوتان عرصه موسیقی حمایت کرد و به آن ها احترام گذاشت و با یاری آن ها به جوانان با استعداد نیز کمک کرد . این درد علاج دارد و راه  درمان آن کمک خواستن از بزرگان است و همدلی سایر فعالان موسیقی .

به امید آن روز …

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه