رفتن به بالا
  • جمعه - 24 بهمن 1393 - 14:31
  • کد خبر : ۴۷۳۲
  • چاپ خبر : آرش رستمی : برای تولید آثارم ، اعتقادی به برند گرایی ندارم

آرش رستمی : برای تولید آثارم ، اعتقادی به برند گرایی ندارم

صفحه موسیقی – طهورا قجاوند : آرش رستمی از جمله هنرمندان خوش صدا و با اخلاق موسیقی پاپ است که تا کنون دو آلبوم و چندین قطعه را منتشر ساخته است . بر آن شدیم تا گپ و گفتی با این خواننده ی موسیقی پاپ داشته باشیم : – در ابتدا از كارهاتون ، صحبت […]

صفحه موسیقی – طهورا قجاوند : آرش رستمی از جمله هنرمندان خوش صدا و با اخلاق موسیقی پاپ است که تا کنون دو آلبوم و چندین قطعه را منتشر ساخته است . بر آن شدیم تا گپ و گفتی با این خواننده ی موسیقی پاپ داشته باشیم :

– در ابتدا از كارهاتون ، صحبت بفرماييد .
از سال ٨٧ تا به حال ٤ كار براي سازمان صدا و سيما توليد كرده ام ؛ ٢آلبوم  در سال هاي ٨٧ و٩١ به ترتيب به نام هاي هم پرواز و يك دقيقه سكوت منتشر كرده ام ولي فعلا ً تصميم به انتشار آلبوم جديد ندارم  اما تا پايان امسال چند تك آهنگ که به تازگی تولید کرده ایم پخش خواهد شد .
– آقاي رستمي شما در زمينه ترانه هم فعاليت داريد؟
بله ، در آلبوم هم پرواز ترانه ی دو آهنگ رو خودم نوشتم و بهنام صفوي آهنگسازي كرد و همچنين در آلبوم دوم هم چند ترانه دارم .
– براي جمع آوري يك آهنگ يا آلبوم چه عناصري لازم است؟
اصولا ً جمع كردن آلبوم يا تِرك با هدف خاصي انجام مي شود كه بايد با افراد حرفه ايي كه در اون سبك تخصص دارند كار بشه . از جمله كساني كه با بنده همكاري داشته اند بهروز علياري ، فربد يزدانفر و بهنام صفوي هستند که بسيار هم در كارشون حرفه ايي و خاص هستند .
– تا چه حد اهميت داره كه با افراد سرشناس كار كنيد ؟
بنده به برندگرايي معتقد نيستم و هميشه سعي كردم جوانگرايي كنم و با كساني همكاري داشته باشم  كه  استعداد و هنر لازم  رو در زمينه موسيقي دارند .
Arash
نظرتون در مورد كليت فضای موسيقي امروز ما چيه؟ 
كليت موسيقي بخاطر محدوديت هاي سبكي و كيفيتي جالب نیست ولي بچه هاي داخلي خوب كار ميكنند ، تعداد كمي هم هستند كه صرفا ً با توجه به سليقه مخاطب كار ميكنند و به همين  آمار جذب مخاطب كم شده است .
– از كارهاي جديدتون بگيد؟ 
در حال كار روي چند تك آهنگ هستم كه تا پايان سال منتشر مي شود و جديد ترين كار هم ” من و عشق ” نام دارد كه مخاطبان مي توانند از سايت هاي معتبر دانلود كنند .
– … و در آخر !
 از شما ممنونم و براي شما و همكارانتان در سايت موزيك بورد ( صفحه موسیقی )  آرزوي موفقيت دارم .
– ممنون از شما؛ با آرزوي موفقيت . 
Arash2

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه