رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1393 - 23:26
  • کد خبر : ۱۵۰۵
  • چاپ خبر : احسان خواجه امیری عاشقانه هایش را به رهبری هومن نامداری می خواند

احسان خواجه امیری عاشقانه هایش را به رهبری هومن نامداری می خواند

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : احسان خواجه امیری بعداز سالها «عاشقانه ها» را در وزارت کشور اجرا می کند. احسان خواجه امیری خواننده آلبوم «عاشقانه ها» پس از سالها، مهرماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد. به گزارش صفحه موسیقی ؛ این کنسرت که به همت موسسه […]

2233669

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : احسان خواجه امیری بعداز سالها «عاشقانه ها» را در وزارت کشور اجرا می کند. احسان خواجه امیری خواننده آلبوم «عاشقانه ها» پس از سالها، مهرماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد.

به گزارش صفحه موسیقی ؛ این کنسرت که به همت موسسه «آوای هنر» برگزار می شود را هومن نامداری رهبری می کند و علاوه بر این تنظیم قطعات برای اجرای کنسرت را نیر شخصا به عهده دارد.

در کنسرت «عاشقانه ها» هومن نامداری که خود نوازندگی کیبورد و ساکسفون را به عهده دارد، از حضور نوازندگانی همچون هومن غفاری (درامز)، مهراد هزار خوانی (گیتار باس)، محمد کاظمی (کیبورد)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، احسان نی زن (ویولن) و همایون نصیری (پرکاشن و سازهای کوبه ای) در این کنسرت بهره مند شده است.

گفتنی است ؛احسان خواجه امیری از این پس کنسرت های خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می کند .

بلیت فروشی این اجرا طی هفته آینده از سایت www.84200.ir  آغاز خواهد شد و علاقه مندان می توانند به این سایت مراجعه و بلیت آن را تهیه و خریداری کنند .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه