رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 شهریور 1393 - 12:02
  • کد خبر : ۱۴۹۴
  • چاپ خبر : سالار عقیلی 11 مهرماه در برج میلاد ؛ کنسرت خواهد داشت

سالار عقیلی 11 مهرماه در برج میلاد ؛ کنسرت خواهد داشت

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : گروه مضراب به سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی ۱۱ مهرماه در برج میلاد به روی صحنه می رود. بنا به  گزارش صفحه موسیقی ، این اجرا به تهیه کنندگی موسسه نغمه حصار به مدیریت افشین معصومی برگزار میشود . جزئیات کوتاه این اجرا اینگونه است که این […]

Salar-Aghili

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : گروه مضراب به سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی ۱۱ مهرماه در برج میلاد به روی صحنه می رود.

بنا به  گزارش صفحه موسیقی ، این اجرا به تهیه کنندگی موسسه نغمه حصار به مدیریت افشین معصومی برگزار میشود . جزئیات کوتاه این اجرا اینگونه است که این کنسرت در دو سانس به خوانندگی “سالار عقیلی” و آهنگسازی و سرپرستی حمید متبسم اجرا میشود و پروژه موسیقایی «تو» را که حمید متبسم بر اساس شعر شاعران ایرانی ساخته است را اجرا می کنند.

علاقه مندان به موسیقی سنتی میتوانند به سایت www.iranconcert.ir مراجه و بلیط تهیه کنند . برای اطلاعت و خرید میتوانید با شماره تلفن های زیر هم تماس بگیرند.

پرشیا(۸۳۸۸۰-۰۲۱)، ققنوس ( ۲۲۷۲۸۰۰۷ -۲۲۷۳۸۰۰۷)، نگین(۸۸۰۸۶۳۶۳ )، پاز(۲۲۵۸۷۸۴۶)، دارینوش( ۲۲۰۰۰۴۰۰) و کافه کهن (۸۸۵۹۲۷۷۱ )

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه