رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 مرداد 1393 - 08:42
  • کد خبر : ۱۴۲۵
  • چاپ خبر : میلاد درخشانی : “اشارت نظر” آماده انتشار است

میلاد درخشانی : “اشارت نظر” آماده انتشار است

میلاد درخشانی در گفت و گو با صفحه موسیقی: «اشارات نظر» آماده انتشار است موزيك بورد – فرید توفیقی :میلاد درخشانی گفت: آلبوم «اشارات نظر» به زودی منتشر می شود. میلاد درخشانی ؛ نوازنده و آهنگساز در گفت و گو با موزيك بورد ، ضمن اعلام این خبر گفت: «اشارات نظر» همانطور که قبلا وعده […]

میلاد درخشانی در گفت و گو با صفحه موسیقی:

«اشارات نظر» آماده انتشار است

موزيك بورد – فرید توفیقی :میلاد درخشانی گفت: آلبوم «اشارات نظر» به زودی منتشر می شود.

میلاد درخشانی ؛ نوازنده و آهنگساز در گفت و گو با موزيك بورد ، ضمن اعلام این خبر گفت: «اشارات نظر» همانطور که قبلا وعده داده بودم در آینده نزدیک منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

وی در مورد زمان پخش البوم «اشارات نظر» گفت : آلبوم جدید به امید خدا اواسط شهریور منتشر خواهد شد. تاکنون نیز تمامی کارهای مربوط به  این آلبوم انجام شده است. آلبوم 9 قطعه دارد و بعداز اینکه کارهای چاپ آن انجام شود، به صورت گسترده در ایران منتشر می شود.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان درجه یک در این آلبوم با وی همکاری داشته اند، افزود: رضا تاجبخش، آرش مقدم، آرش سعیدی، یاشار خسروی ،برادرم پدرام درخشانی ، شروین مهاجر، همایون نصیری، پدرام فریوسفی، علی جعفریپویان  و…. در این آلبوم من را همراهی کرده اند.

درخشانی ادامه داد: با توجه به اینکه آلبوم فضاهای متفاوتی را تجربه می کند، نیاز بود که از سازهای مختلفی استفاده کنم به همین دلیل تنوع سازی این البوم زیاد و متفاوت است.

میلاد درخشانی در پاسخ به اینکه اجرای زنده برای این آلبوم در نظر گرفته است یا خیر تاکید کرد : قطعا اجراهایی برای این آلبوم خواهیم داشت . این یک سال هم که من اجرا نداشتم به این دلیل بود که درگیر ضبط همین البوم بودم و بعد از انتشار البوم صحبت هایی شده است تا مجددا روی سن بازگردم.

این آهنگساز همچنین گفت: هنرمندانی که در این اجراها همکاری خواهیم داشت ،بعداز انتشار آلبوم تعیین می شوند و کنسرت  به صورت بی کلام  و با کلام برگزار می شود.به همین دلیل کار ساده ای نیست که گروهی را داشته باشم که مختصر و حرفه ای باشد . به محض اینکه البوم منتشر شود زمان کنسرت را اعلام خواهم کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه