رفتن به بالا
  • یکشنبه - 17 فروردین 1393 - 17:38
  • کد خبر : ۲۰۰
  • چاپ خبر : دانیال شهرتی : بعضی ها از حرفه ایی گری ادعا کردنش را بلدند !

دانیال شهرتی : بعضی ها از حرفه ایی گری ادعا کردنش را بلدند !

صفحه موسیقی – محسن معراجی : دانیال شهرتی آهنگساز ، تنظیم کننده ، خواننده و نوازنده ای که سال گذشته کارهای بسیاری از وی شنیدیم ؛ حرف های جالب و البته جنجالی  برای گفتن داشت . دیروز در استودیوی شخصی اش گپ و گفت ِ کوتاهی داشتیم که خواندنش خالی از لطف نیست : – […]

صفحه موسیقی – محسن معراجی : دانیال شهرتی آهنگساز ، تنظیم کننده ، خواننده و نوازنده ای که سال گذشته کارهای بسیاری از وی شنیدیم ؛ حرف های جالب و البته جنجالی  برای گفتن داشت . دیروز در استودیوی شخصی اش گپ و گفت ِ کوتاهی داشتیم که خواندنش خالی از لطف نیست :

– بعد از آلبوم ” آموروسو ” چه اتفاقاتی برای تو رخ داد ؟

بعد از انتشار این آلبوم ، خوانندگی برایم جدی تر شد . فضای ” آموروسو ” به نسبت مارکت آن موقع ؛ فضایی خاص و جدید بود که این برای مخاطب عام ، دیر هضم بود . به همین خاطر تصمیم گرفتم چند تک قطعه رو با رویکر موسیقی مدرن و توجه به عامه مردم تو لید کنم . از طرفی هم حضور در صدا و سیما ؛ کنسرت ویژه دهه فجر و چندین اجرای ارگانی باعث شد مخاطبین خودم را بهتر بشناسم و الان هم مشغول تولید دومین آلبوم مجاز خودم به نام “ بوی گندم ” هستم .

– پس سال 93 آلبوم داری .

به امید خدا ، حتما ً .

– یک سوالی ذهن منو به خودش مشغول کرده و اونم اینه که چرا در مقابل برخی از مسائل سکوت می کنی . در حالی که به عقیده من سکوت جایز نیست !

اتفاقا ً می خوام در این مصاحبه سکوتم رو بشکنم !

– بسیار خب . ماجرای آلبوم شهاب شهبازی چیست ؟ چرا در تمامی رسانه ها از همه عوامل یاد شده به غیر از تو ! چرا در مراسم رونمایی از آلبوم حتی از تو دعوتی به عمل نیامده ؟

به چراهات این چرا هم اضافه کن که چرا اسم من بعنوان نوازنده پیانو در اینسرت نیومده .

– واقعا ً چرا ؟؟

مشکل از عدم رفتار حرفه ایست . 4 سال پیش قطعه ایی به نام ” اشتباه بود ” رو برای شهاب تنظیم کردم که شعری از فرشید وحدت و ملودی ایی از میلاد نایبی داشت . این قطعه ، تنها قطعه ی ارکسترال این آلبوم دیجیتال بود !

ایشون حتی واسه انتشار این قطعه در این آلبوم ؛ هیچ هماهنگی با من نداشت و من به عنوان تنظیم کننده ؛ مستر کار رو نشنیدم !

– خب به هر صورت در آلبوم مستر اصلی رو شنیدی . راضی بودی ؟

ای کاش نمی شنیدم ! تفکیک سازها رو در این قطعه نمی تونی بشنوی !

– فکر نمی کنی باید از این پس سخت گیرانه کار کنی ؟

بله ؛ کاملا ً باهات موافقم . شهاب شهبازی هنوز پول تنظیم من رو نداده . در صورتی که هیچ مشکلی نداشتیم نمی دانم این رفتارهای غیر حرفه ایی از کجا نشات می گیرد. حتی من مسئله ی دیگری هم با آقایک . م ” داشتم ! کار جدید این آقا تنظیم بنده هست که ایشون در کمال پُر رویی اسم خودشون رو در مقام تنظیم کننده زده . من محتاج نام نیستم ؛ من از رعایت نشدن اخلاق حرفه ایی ناراحتم آن هم از افرادی که ادعای حرفه ایی گری دارند !

موسیقی ما پُر شده از زد و بندها و این دوستان هم درگیر این مسائل هستند اما زمان مشخص می کنه که مردم چه کسانی رو می پسندند و چه کسانی ماندگار می شن.

– بگذریم . از فعالیت های جدیدت بگو .

همون طور که قبلا ً هم اشاره کردم مشغول تولید دومین آلبوم مجازم به نام ” بوی گندم ” هستم که مدیریت هنری اش به عهده خودمه و از افرادی مثل رسول بهرامی ، علی بحرینی ، خود تو ( محسن معراجی ) ، ترانه مکرم ، سالار زنگنه ، بهزاد گرجی و … هم استفاده کردم . جا داره تشکر ویژه ایی داشته باشم از یاشار علی نژاد که همیشه من رو حمایت کرده .

– یاشار علی نژاد همیشه دلسوزانه در کنار تو و من بوده و من می دانم در اثر جدیدت چقدر زحمت کشیده .

بله ؛ واقعا ً ما به امثال یاشار نیاز داریم .

– و حرف های پایانی ات ؟

امیدوارم در رسانه جدیدت ( صفحه موسیقی ) موفق تر باشی و برای همکارانت در این سایت آرزوی موفقیت دارم . حرف پایانی ام اینه که دارم یک گروه منسجم تر می بندم که امسال دو شب اجرا در تالار ایوان شمس برگزار کنم .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه