رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 14 فروردین 1393 - 16:53
  • کد خبر : ۱۸۵
  • چاپ خبر : مهرشاد غلامی و آلبوم تازه اش

مهرشاد غلامی و آلبوم تازه اش

صفحه موسیقی – نصیبه کریمی : مهرشاد غلامی خواننده جوانی است که 4 سال پیش آلبومی را تحت عنوان ” باشه ” به بازار موسیقی عرضه کرده بود و این روزها به شدت مشغول جمع آوری قطعات آلبوم جدید خود می باشد . البته این اثر هنوز نامی ندارد اما باید اشاره داشت که آهنگسازی […]

صفحه موسیقی – نصیبه کریمی : مهرشاد غلامی خواننده جوانی است که 4 سال پیش آلبومی را تحت عنوان ” باشه ” به بازار موسیقی عرضه کرده بود و این روزها به شدت مشغول جمع آوری قطعات آلبوم جدید خود می باشد .

البته این اثر هنوز نامی ندارد اما باید اشاره داشت که آهنگسازی همه قطعات توسط خود ِ مهرشاد انجام پذیرفته است . ترانه های این آلبوم از سروده های لیلا قاسمی است و از آنجا که مهرشاد دستی بر آتش تنظیم کنندگی نیز دارد ؛ تمامی قطعات را نیز خودش تنظیم کرده . از وی این روزها 3 قطعه در فضای مجازی منتشر شده است با نام های ” دلهره ، تکرار خاطرات ، اشتباه ” که آهنگسازی و تنظیم هر 3 قطعه بر عهره خودش بوده و لیلا قاسمی نیز ترانه ها را سروده است . میکس قطعات هم به عهده محمد احمدی می باشد و به زودی هم قطعه ” آرامش ” با صدای مهرشاد در فضای مجازی منتشر خواهد شد .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه