رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 دی 1402 - 11:01
  • کد خبر : ۲۰۱۸۶
  • چاپ خبر : بررسی «وقتشه» اثر امین بانی و محمدرضا علیمردانی در رادیو ایران

بررسی «وقتشه» اثر امین بانی و محمدرضا علیمردانی در رادیو ایران

قطعه «وقتشه» اثری از «امین بانی و محمدرضا علیمردانی» روز سه شنبه 5 دی ماه، در برنامه «باغ هنر» نقد فنی و محتوایی می‌شود. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود و سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد. عبدالله علایی تهیه […]

قطعه «وقتشه» اثری از «امین بانی و محمدرضا علیمردانی» روز سه شنبه 5 دی ماه، در برنامه «باغ هنر» نقد فنی و محتوایی می‌شود.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود و سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

عبدالله علایی تهیه کننده این هفته «باغ هنر» بیان کرد: سه شنبه 5 دی قطعه «وقتشه» اثری از «امین بانی و محمدرضا علیمردانی» به آهگنسازی امیر توسلی، ترانه سرایی حسین قاضی و تنظیم کنندگی عابد بسطامی نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «امین بانی» با خواندن در سریال «شهرزاد» چهره شد و به مرور انتشار آثارش مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفت. با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشت و باعث شد صدایش در سینمای ایران شنیده شود.

محمدرضا علیمردانی نیز صداپیشه ای نامدار در ایران است که انیمیشن‌هایی چون «دیرین دیرین» با صدای او شهرت دارند و تاثیرگذاری‌های فراوانی را با این انیمیشن‌ها در اتفاقات مختلف اجتماعی باعث شده است. حضور او در عرصه موسیقی و خوانندگی، تجربه ای است که او چند سالی ست درگیر آن شده است.

این تهیه کننده رادیویی افزود: قطعه «وقتشه» اثری احساسی و شنیدنی است. تقابل صدای بم علیمردانی و صدای ظریف و لحن عاشقانه امین بانی از جمله مواردی ست که این اثر را شنیدنی کرده است.

علایی ادامه داد: در برنامه روز سه شنبه با حضور محمدرضا لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، وحید طاهری ترکیب و نهایی ساز و مهدی اعتباری استاد آواز ایرانی قطعه «وقتشه» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اخبار مرتبط:

پدر موسیقی همدان در رادیو ایران معرفی می شود

همراه با کاروان موسیقی در رادیو ایران

«یكی میاد» اثر كسری زاهدی در «باغ هنر» رادیو نقد می شود

«اگه تو بودی» چنگیز حبیبیان در باغ هنر رادیو ایران

نگاهی دیگر به شاعران قفقاز در «پارسی گویان» رادیو ایران

نقد و بررسی «تیتراژ سریال گاندو» در کافه هنر رادیو ایران

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه