رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 شهریور 1402 - 13:23
  • کد خبر : ۱۷۰۶۷
  • چاپ خبر : «سوگ شفق» به مناسبت اربعین حسینی روی صحنه می‌ رود

«سوگ شفق» به مناسبت اربعین حسینی روی صحنه می‌ رود

«سوگ شفق» به مناسبت اربعین حسینی به صورت رایگان روی صحنه می‌ رود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، اجرای «سوگ شفق» روایت حماسه کربلا در پنج پرده می باشد که در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت. پرده اول: تقابل خیر و شر، پرده دوم: صبح عاشورا، […]

«سوگ شفق» به مناسبت اربعین حسینی به صورت رایگان روی صحنه می‌ رود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، اجرای «سوگ شفق» روایت حماسه کربلا در پنج پرده می باشد که در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

پرده اول: تقابل خیر و شر، پرده دوم: صبح عاشورا، پرده سوم: بازگشت جناب حُر، پرده چهارم: شهادت حضرت عباس (ع) و پرده پنجم: شهادت امام حسین (ع) روایت می شود.

«سوگ شفق» با همراهی ارکستر بزرگ متشکل از نوازندگان و به رهبری عرفان وکیلی و خوانندگان کر به رهبری سرژیک میرزائیان اجرا می شود. خوانندگی آن توسط مجتبی عسگری، امیرحسین سمیعی، هادی فیض آبادی، سید محسن حسینی، ستار روزبه و محمدرضا صفی انجام می شود و آهنگسازی آن برعهده میلاد آقایی است.

اجرای «سوگ شفق» به تهیه کنندگی انجمن موسیقی ایران و با مشارکت برج میلاد به مناسبت اربعین حسینی (ع) به مدت سه شب (شانزدهم، هفدهم و نوزدهم شهریور ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو بلیط و مشاهده این اجرا به صورت رایگان به سامانه miladticket.com مراجعه کنند.

اخبار مرتبط:

کنسرت آیینی «چهارپایه عشق» با اجرای راغب به روی صحنه رفت+ تصاویر

حضور معاون سیما در کنسرت عاشورایی راغب

مصطفی راغب در برج میلاد کنسرت آیینی برگزار می کند

رونمایی و بازنشر دو آلبوم به مناسبت اربعین حسینی

نماهنگ اربعینی «با تو می‌مونیم» منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه