رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 اردیبهشت 1403 - 10:50
  • کد خبر : ۲۲۷۱۵
  • چاپ خبر : «جهان لاغر» محسن چاوشی در رادیو ایران نقد می‌شود

«جهان لاغر» محسن چاوشی در رادیو ایران نقد می‌شود

برنامه «باغ هنر» سه شنبه 18 اردیبهشت قطعه «جهان لاغر» اثری از «محشن چاوشی» را نقد و بررسی می‌کند. به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود و سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد. وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» بیان […]

برنامه «باغ هنر» سه شنبه 18 اردیبهشت قطعه «جهان لاغر» اثری از «محشن چاوشی» را نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود و سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» بیان کرد: سه شنبه 18 اردیبهشت قطعه «جهان لاغر»  اثری از «محشن چاوشی» با حضور کارشناسان نقد  بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «جهان لاغر» نام اثر تازه‌ «چاوشی» است که با شعری از محسن بولحسنی و صدا و آهنگسازی محسن چاوشی منتشر شده است.

تنظیم این اثر موسیقایی نیز بر عهده‌ی «محسن چاوشی» بوده و برخی با انتقاد از نحوه‌ی تنظیم این آهنگ معتقدند که صدای خواننده به خوبی شنیده نمی‌شود.

بیات افزود: در برنامه روز سه شنبه 18 اردیبهشت با حضور محمدرضا لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، وحید طاهری ترکیب و نهایی ساز و مهدی اعتباری استاد آواز ایرانی قطعه «جهان لاغر» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه