رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 مرداد 1402 - 13:27
  • کد خبر : ۱۶۸۰۸
  • چاپ خبر : اجرای شهریاران تیم ملی سرود برای رئیس جمهور

اجرای شهریاران تیم ملی سرود برای رئیس جمهور

تیم ملی سرود کشورمان، در حضور رئیس جمهوری، قطعه‌ “شهریاران” را اجرا کرد. صبح روز شنبه 28 مرداد 1402 نخستین اجلاسیه‌ ملی مردمی سازی دولت در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشور مهمان ویژه و سخنران این مراسم بود و محوریت اصلی این اجلاسیه بحث مردمی‌سازی دولت و ارائه […]

تیم ملی سرود کشورمان، در حضور رئیس جمهوری، قطعه‌ “شهریاران” را اجرا کرد.

صبح روز شنبه 28 مرداد 1402 نخستین اجلاسیه‌ ملی مردمی سازی دولت در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشور مهمان ویژه و سخنران این مراسم بود و محوریت اصلی این اجلاسیه بحث مردمی‌سازی دولت و ارائه گزارش‌هایی در این راستا بود.

این در حالی است که نخبگان، حلقه‌های میانی، دستیاران مردمی‌سازی و مدیران دولت مردمی در این اجلاس حضور داشتند. اما نکته جالب حضور تیم ملی سرود در این مراسم بود. عنوانی که برای بسیاری از حاضران در این برنامه تازه و ناآشنا بود. جمعی از دختران و پسران ایرانی از اقوام مختلف گرد هم آمده بودند تا سرودی در رثای مردم ایران بخوانند.

عنوان این سرود که آماده‌ سازی آن در زمان اندکی انجام شده “شهریاران”  است. سرودی که آهنگسازی و تنظیمش برعهده بهزاد عبدی و شعرش را محمدمهدی سیار سروده بود.

به هر روی تیم ملی سرود کشورمان متشکل از دختران و پسران ایرانی از اقوام مختلف و از نقاط مختلف ایران روی صحنه رفتند و سرود “شهریاران” را برای رئیس‌جمهوری و البته حاضران در سالن اجرا کردند.

پس از اجرا تک تک اعضای تیم ملی سرود با رئیس‌جمهور دیدار و هدیه خود را از دستان ابراهیم رئیسی دریافت کردند.

در پایان این مراسم نیز از پوستر شهریاران رونمایی شد. شهریاران میدانی برای نقش آفرینی و هم افزایی مسئولان، شبکه دستیاران مردمی‌سازی، حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی در راستای حل مسائل کشور با محوریت مردمی سازی اقتصاد است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط:

اولین محصول تصویری شهر سرود منتشر شد

حوزه هنری کودک و نوجوان اردوی مهارتی سرود برگزار می‌کند

۸۰۰۰ نوجوان مشهدی سرود «قلب ایران» را هم‌خوانی کردند

نخستین دوره جشنواره ملی سرود «آوای آدینه» برگزار می شود

اعلام برخی جزییات بخش «سرود» جشنواره موسیقی فجر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه