رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 خرداد 1402 - 13:58
  • کد خبر : ۱۵۴۱۷
  • چاپ خبر : نخستین دوره جشنواره ملی سرود «آوای آدینه» برگزار می شود

نخستین دوره جشنواره ملی سرود «آوای آدینه» برگزار می شود

نخستین دوره جشنواره ملی سرود «آوای آدینه» از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نخستین دوره جشنواره ملی سرود با عنوان آوای آدینه برگزار می شود. این جشنواره با موضوعات نماز جمعه و آثار آن (امید، وحدت، ایران […]

نخستین دوره جشنواره ملی سرود «آوای آدینه» از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نخستین دوره جشنواره ملی سرود با عنوان آوای آدینه برگزار می شود.

این جشنواره با موضوعات نماز جمعه و آثار آن (امید، وحدت، ایران قوی) در سطح کشوری و با رقابت گروه‌های سرود در بخش‌های مختلف نماهنگ، اجرای زنده سرود، اجرای زنده آکاپلا و آرای مردمی در دو بخش دختران و پسران نوجوان و جوانان تا سن ۱۸ سال برگزار می‌شود.

در بخش سرود رقابتی و آکاپلا، پس از پایش اولیه گروه‌ها توسط داوران، ۳۰ گروه برتر مجوز حضور در مرحله‌ پایانی را کسب کرده و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین کشوری و تقدیر ویژه از گروه‌های برتر در بخش‌های مختلف برگزار می گردد.

این جشنواره با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، دفتر شعر، موسیقی و سرود صدا و سیما، شبکه قرآن و معارف سیما و دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

علاقه مندان و گروه‌های متقاضی ثبت نام و همچنین برای مطالعه شرایط شرکت در جشنواره، می توانند از طریق سایت دبیرخانه تا روز ۱۰ تیر اقدام و آثار خود را در قالب موضوعات جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

جوایز در نظر گرفته شده عبارت هستند از دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی. در بخش نماهنگ به گروه های اول تا سوم به ترتیب ۲۵ میلیون، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان، بخش رقابتی سرود و آکاپلای پسران و دختران به همین میزان و بخش آرای مردمی به گروه اول، ۱۰میلیون تومان، گروه دوم، 5 میلیون تومان و گروه سوم 2 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

همزمان با انتشار فراخوان جشنواره، پوستر تهیه شده نیز رونمایی و ارایه شد.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» برگزار خواهد شد

آیین اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر برگزار شد

گروه‌های سرود را در جشنواره سرود رضوی توانمند می‌کنیم

فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی منتشر شد

جایزه سرود «نونوا» برگزار شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه