رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 تیر 1402 - 16:23
  • کد خبر : ۱۶۰۷۲
  • چاپ خبر : خداحافظی کوروش یغمایی از دنیای موسیقی

خداحافظی کوروش یغمایی از دنیای موسیقی

کوروش یغمایی اعلام کرد از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند. کوروش یغمایی که از او به‌عنوان پدر موسیقی راک در ایران یاد می‌شود اعلام کرد که پس از انتشار دو آلبوم جدیدش با نام‌های «یاغی» و «پلاک ۴۴» توسط کمپانی آمریکایی، از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند. کوروش یغمایی با انتشار اثری از خود با نام «راه […]

کوروش یغمایی اعلام کرد از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند.

کوروش یغمایی که از او به‌عنوان پدر موسیقی راک در ایران یاد می‌شود اعلام کرد که پس از انتشار دو آلبوم جدیدش با نام‌های «یاغی» و «پلاک ۴۴» توسط کمپانی آمریکایی، از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند.

کوروش یغمایی با انتشار اثری از خود با نام «راه گم کرده»، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «از آنجا که برای گذر از این کوره راه سنگلاخ و دشوار برای سربلندی فرهنگ کشورم و هویت پرشکوه و ورجاوند ایران عزیزم ، با نداشتن حتا کمترین امکانات ، آنچه که در توان داشته را به کار گرفته ام ، به آگاهی یاران مهربانم می رسانم که با پخش دو آلبوم (یاغی) و (پلاک ۴۴) که به زودی از طریق کمپانی Now Again Records از آمریکا پخش خواهد شد ، از کار در زمینه موزیک کناره‌گیری می کنم . البته رابطه من با موزیک که از کودکی آغاز شده است ناگسستنی است و کارهای ناتمامی دارم که در صورت تمام شدن با شما در میان خواهم گذاشت.»

گل یخ، ریحان، هوار هوار، لیلا و پرنده مهاجر از جمله آهنگ‌های ماندگار کوروش یغمایی است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

کوروش یغمایی مجوز نگرفت

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه