رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 فروردین 1401 - 17:49
  • کد خبر : ۱۰۹۰۶
  • چاپ خبر : کوروش یغمایی مجوز نگرفت

کوروش یغمایی مجوز نگرفت

کوروش یغمایی (نوازنده گیتار الکتریک و خواننده) تصمیم دارد آخرین آلبومش «یاغی» را به دلیل‌ عدم دریافت مجوز از سوی وزارت ارشاد، خارج از ایران منتشر کند. کوروش یغمایی که بر خلاف بسیاری دیگر از همکارانش در سال‌های پیش از انقلاب و پس از آن به خارج از ایران مهاجرت نکرد در اینباره در صفحه […]

کوروش یغمایی (نوازنده گیتار الکتریک و خواننده) تصمیم دارد آخرین آلبومش «یاغی» را به دلیل‌ عدم دریافت مجوز از سوی وزارت ارشاد، خارج از ایران منتشر کند.

کوروش یغمایی که بر خلاف بسیاری دیگر از همکارانش در سال‌های پیش از انقلاب و پس از آن به خارج از ایران مهاجرت نکرد در اینباره در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «بالاخره ضبط آلبوم یاغی پس از شش سال به پایان رسید. بر پایه نداشتن مجوز برای پخش این آلبوم در سرزمین خودم من به سهم خودم از همه هم میهنانم شرمسارم.»

گفتنی است کوروش یغمایی که طی این سال‌ها آلبوم‌های «سیب نقره ای»، «ماه و پلنگ»، «کابوس» و «تفنگ دسته نقره» را به صورت قانونی در ایران منتشر کرده، آلبوم «یاغی» را به ناچار در آمریکا و توسط شرکت «Now_again records» منتشر می‌کند. میکس و مستر اثر هم توسط رامین مظاهری انجام شده است. همه اینها در حالی است که کوروش یغمایی را یکی از موثرترین موزیسین‌های ایرانی می دانند که دارای جایگاه جهانی است.

 

منبع: ایلننا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه