رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 تیر 1402 - 13:55
  • کد خبر : ۱۶۰۳۸
  • چاپ خبر : صیانت از مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خط قرمز ماست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

صیانت از مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خط قرمز ماست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مدیریت حادثه کنسرت گرشا رضایی در سیرجان از سوی همکاران و عوامل اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: این اتفاق نشان داد همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت از مجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند. محسن روحی در جریان سفر به سیرجان از […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مدیریت حادثه کنسرت گرشا رضایی در سیرجان از سوی همکاران و عوامل اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: این اتفاق نشان داد همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت از مجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند.

محسن روحی در جریان سفر به سیرجان از مجید پورمحسنی، از همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و یکی از مجروحان حادثه کنسرت گرشا رضایی عیادت و دلجویی کرد. وی ضمن قدردانی از فداکاری و حس مسئولیت پذیری پورمحسنی ابراز امیدواری کرد که مراجع ذیصلاح و دستگاه قضایی با برخورد شایسته و مناسب با عوامل این اقدام، از تکرار این گونه حوادث جلوگیری کنند.

روز نهم تیر ماه و در حاشیه برگزاری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان، دو نفر از اراذل و اوباش به صورت ناشناس با شکستن شیشه‌های سینما قدس سیرجان (محل برگزاری کنسرت) با هدف ایجاد رعب و وحشت با دو نفر از عوامل برگزاری درگیر و جراحاتی را به آنان وارد نموده و بلافاصله از محل متواری شدند.

عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی روز شنبه با پیگیری های اطلاعاتی پلیس دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

جزئیاتی از حمله به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان

توضیح «محسن شریفیان» درباره حواشی کنسرت اخیر لیان

تشکیل پرونده قضایی برای قانون‌ شکنان کنسرت لیان

در کنسرت پُرسروصدای «لیان» چه گذشت

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه