رفتن به بالا
  • شنبه - 1 بهمن 1401 - 14:18
  • کد خبر : ۱۳۶۹۲
  • چاپ خبر : فراخوان ثبت نام رسانه ها برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

فراخوان ثبت نام رسانه ها برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

فراخوان ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور و پوشش خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد. به گزارش خبرآوا، فراخوان ثبت نام رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران، برنامه‌های اینترنتی و شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران […]

فراخوان ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور و پوشش خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد.

به گزارش خبرآوا، فراخوان ثبت نام رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران، برنامه‌های اینترنتی و شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای حضور و پوشش خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.

فعالان این حوزه از یک بهمن ماه تا هفتم بهمن ماه فرصت دارند جهت ثبت نام با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی fajrmusicfestival.com اقدام کنند.

شرایط ثبت در سامانه به شرح زیر است:

ـ ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری) و عکاسان به‌ همراه عکس پرسنلی اسکن شده و تصویر معرفی نامه به امضاء مدیر مسوول و مهر رسانه در سایت جشنواره الزامی است.

ـ رابط خبری رسانه می‌تواند اطلاعات خود و سایر افرادی را که در معرفی نامه ذکر شده است، ثبت کند.

ـ هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری و ۲ عکاس خود را در سایت ثبت نام کند.

ـ رسانه های شنیداری و دیداری نیز می توانند اسامی تیم رسانه ای خود را با تصویر معرفی نامه از مدیر شبکه در سایت ثبت نام کنند.

ـ رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسانی که فعالیت مستمر در حوزه موسیقی داشته‌اند، در اولویت‌ ثبت نام و پذیرش از سوی ستاد سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

ـ شرایط حضور در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تابع قوانین ستاد ملی کرونا در زمان برگزاری جشنواره می باشد.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

خبرآوا

اخبار مرتبط:

انتشار فراخوان سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

جشنواره‌های فجر قوی‌تر از گذشته برگزار خواهد شد

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه