رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 دی 1398 - 19:45
  • کد خبر : ۸۵۰۲
  • چاپ خبر : آلبوم «نام من عشق است» منتشر می شود

آلبوم «نام من عشق است» منتشر می شود

آلبوم موسیقی «نام من عشق است» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و خوانندگی محمد معتمدی اسفند ماه سال جاری منتشر می‌شود. آلبوم موسیقی «نام من عشق است» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد، صدای محمد معتمدی و تنظیم برای کوارتت از بهزاد عبدی، اواخر امسال منتشر می‌شود. این آلبوم فضایی تلفیقی از موسیقی ایرانی و غربی […]

آلبوم موسیقی «نام من عشق است» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و خوانندگی محمد معتمدی اسفند ماه سال جاری منتشر می‌شود.

آلبوم موسیقی «نام من عشق است» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد، صدای محمد معتمدی و تنظیم برای کوارتت از بهزاد عبدی، اواخر امسال منتشر می‌شود.

این آلبوم فضایی تلفیقی از موسیقی ایرانی و غربی دارد. شعرهای این اثر نیز از میان آثار برخی از شاعران ادبیات کهن ایران و شاعران معاصر از جمله مولانا، حسین منزوی، شفیعی کدکنی، علیرضا کلیایی، غلامرضا طریقی و علیرضا بدیع انتخاب شده است.

بخش آهنگسازی و تنظیم ارکستر ایرانی قطعه‌های این آلبوم را هم میدیا فرج نژاد و بخش کوارتت این آلبوم را بهزاد عبدی تنظیم کرده است. ضمن اینکه کوارتت «کلگیوم» از مجموعه های نام آشنای اوکراینی، بخش‌هایی از این آلبوم را نواخته است.

پیش از این از همین آلبوم قطعه‌ «زنجیرش کنید» به صورت تک قطعه منتشر شده بود. این در حالی است که برای قطعه‌ «کاشکی» با شعری از علیرضا کلیایی هم موزیک ویدیویی تهیه شده که در روزهای آینده منتشر خواهد شد. در این موزیک ویدیو که کارگردانی آن بر عهده احمد اطراقچی و لیلا جعفری بوده، امیریل ارجمند و لیندا کیانی ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه