رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 دی 1393 - 08:57
  • کد خبر : ۴۱۸۲
  • چاپ خبر : شبی با خواننده احساسی پاپ / مازیار فلاحی با “قلب یخی ” روی سن حاضر شد

شبی با خواننده احساسی پاپ / مازیار فلاحی با “قلب یخی ” روی سن حاضر شد

صفحه موسیقی-شایان رسول زاده: یکشنبه 14 دی ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مازیار فلاحی و طرفدارانش بود. مثل دیگر اجراها در ایران کنسرت با تاخیر آغاز شده و پیش از ورود این خواننده روی سن شرکت تولیده کننده آلبوم های موسیقی (آوای فروهر) از جمله فلاحی تیزری کوتاه از خوانندگان زیر مجموعه خود […]

صفحه موسیقی-شایان رسول زاده: یکشنبه 14 دی ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مازیار فلاحی و طرفدارانش بود.

مثل دیگر اجراها در ایران کنسرت با تاخیر آغاز شده و پیش از ورود این خواننده روی سن شرکت تولیده کننده آلبوم های موسیقی (آوای فروهر) از جمله فلاحی تیزری کوتاه از خوانندگان زیر مجموعه خود بر روی ال سی دی های سالن پخش کرد.

مازیار بعد از تشویق های مکرر روی سن آمده و استارت برنامه را قطعه “قلب یخی” آغاز کرد که به خاطر محبوبیت این آهنگ سالن از شوق منفجر شد، این قطعه بر روی تیتراژ یک سریال بود که در سری اول با حضور ستارگانی چون الناز شاکر دوست، حمید گودرزی، حمید فرخ نژاد و… بود که مضمونی رمزآلود نسبت به پدیده    داشت که تهیه کنندگی آن کمال طباطبایی و کارگردان آن محمد حسین لطیفی بود که متاسفانه بعد از مدتی پخش به دلایلی نامعلوم از پخش مجدد آن جلوگیری شد و اما در این میان قطعه “قلب یخی” با صدای مازیار در این سریال نمایش خانگی سر و صدای زیادی پیدا کرد ، در سری دوم از ساخت این سریال آرایش بازیگران به طور کلی تعویض شده و همچنین داستان آن راه دیگری را در پیش گرفت که همه این تغییرات شامل حال تیتراژ هم شد و صدای مازیار حذف شد که این عمل موجی از اعتراضات طرفداران این خواننده را در پی داشت.

بعد از اجرای اولین قطعه مازیار گپی کوتاه با حضار داخل سالن زده و ضمن خوش آمدگویی قطعه “عکس یادگاری” را به عنوان دومین آهنگ اجرا کرد ، سپس نوبت به معرفی اعضای ارکستر رسید و مازیار به عنوان اولین نفر داوود جعفری نوازنده نابینای آکاردئون را انتخاب کرد ؛ این خواندنه احساسی ارادات خاصی نسبت به این نوازنده داشته و این مسئله همیشه در همه کنسرت هایش تکرار می شود. بعد از تشویق؛ جعفری به رسم تقدیر از این معرفی با سازش قطعه ای زیبا را تکنوازی کرد.

در این کنسرت به ترتیب قطعات: “قلب یخی”، “عکس یادگاری”، “لعنت به من”، “ماه هفتم”، “لیلای من”، “دروغه” ، “عروسک” ، “ازت مچکرم” و “ترو دوست دارم” و.. را اجرا کرد که از میان همه این قطعات آهنگ “دروغه” که آن هم جزو قطعات سریال “قلب یخی” بود مورد استقبال بیش از حد هوادارنم قرار گرفت.

یکی دیگر از قطعاتی که حسابی گل کرده بود “لیلا” نام داشت که در وصف شهدا و 8 سال دفاع مقدس بود که به صورت کلیپی کوتاه از نمایشگرهای داخل سالن پخش شد.

از نکات کلیشه ای این کنسرت می توان به اجرای قطعه ای از مرحوم مرتضی پاشایی با نام “نگران منی” اشاره کرد که این روزها اکثر خوانندگان در کنسرت هایشان گریزی به آن زده و سعی بر زنده نگه داشتن نام این خواننده دارند و شاید به نوعی به خاطر تکرر زیاد این امر از حالت عادی خارج شده و به نوعی لوس شده است با این وجود خواندن این تراک باعث خیس شدن گونه های فلاحی شد.

یکی از سوپرایزهای این کنسرت اجرای قطعه “ترو دوست دارم ” بود که جزو اولین قطعات مازیار در عرصه موسیقی بود که با تک نوازی خود مازیار با گیتار انجام گرفت.

در این کنسرت نوازندگانی چون: سينا كوورايي (نوازنده پيانو و كي بورد) , نويد اسكندر (نوازنده كيبورد) , آشور ظفر مراديان (درامز) , پژمان فرهمند (پركاشن),خشايار جوزي (گيتار الكتريك) , ناصر پورحسيني (فلوت) , ميلاد نودست (گيتار اسپانيش), ميلاد جوزي(گيتار باس) , بابك ايماني (ويلن ) و داوود جعفري نوازنده چيره دست (آكاردئون) این هنرمند را همراهی کردند .

قطعه “دروغه” برای دومین بار به عنوان تراک پایانی برنامه اجرا شد.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه