رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
  • کد خبر : ۲۱۳۱۷
  • چاپ خبر : اعضای انجمن موسیقی اردبیل انتخاب شدند

اعضای انجمن موسیقی اردبیل انتخاب شدند

پنج عضو اصلی انجمن موسیقی استان اردبیل با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره، با آرای هنرمندان و فعالان این رشته هنری انتخاب و معرفی شدند. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، معاون هنری و سینمایی این اداره کل روز چهارشنبه در مجمع عمومی و انتخابات انجمن […]

پنج عضو اصلی انجمن موسیقی استان اردبیل با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره، با آرای هنرمندان و فعالان این رشته هنری انتخاب و معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، معاون هنری و سینمایی این اداره کل روز چهارشنبه در مجمع عمومی و انتخابات انجمن موسیقی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل گفت: هنرمندان متعهد و موفق رشته موسیقی سرمایه‌های فرهنگی و هنری جامعه هستند و در رشد و بالندگی موسیقی اصیل و سنتی آذری و فارسی نقش پررنگی دارند.

سعید نوریان افزود: هدف از برگزاری مجمع و انتخابات هیات مدیره انجمن موسیقی ساماندهی و انسجام هنرمندان و فعالان این عرصه است تا روز به روز شاهد اجراها و آثار ارزشمند و ماندگار هنرآفرینان موسیقی استان باشیم.

وی ادامه داد: ۱۳۶ هنرمند واجد شرایط شرکت در مجمع عمومی و انتخابات انجمن موسیقی، مدارک لازم برای حضور در مجمع عمومی و انتخابات را ارائه کرده بودند و انتخابات هیات مدیره بر اساس آیین‌نامه جدید انجمن موسیقی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، از بین ۱۲ هنرمند نامزد عضویت در هیات مدیره جعفر زین‌العابدینی، محبوب فتحی، موسی رجبی اصل، هادی محمدی و عزت نسل سراجی با آرای هنرمندان به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی استان اردبیل انتخاب شدند که به همراه نمایندگان انجمن موسیقی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فعالیت‌های انجمن را مدیریت و ساماندهی خواهند کرد.

گروه‌های فرهنگی، هنری و ادبی متعددی در مرکز و شهرستان‌های استان اردبیل زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان فعالیت می‌کنند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه