رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
  • کد خبر : ۱۹۲۵۵
  • چاپ خبر : محسن‌ یگانه ۲۰۰ میلیونی‌ شد

محسن‌ یگانه ۲۰۰ میلیونی‌ شد

یکی از اتفاقات جالب توجهی که در روزهای گذشته پیرامون فعالیت هنرمندان موسیقی در فضای مجازی به چشم آمد، مرتبط با قطعه معروف «بهت قول میدم» به خوانندگی محسن یگانه بود. خواننده‌ای که همچنان بعد از گذشت سال‌ها از حضور او در مارکتینگ موسیقی پاپ ایران جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خواننده‌های محسوب می‌شود که این […]

یکی از اتفاقات جالب توجهی که در روزهای گذشته پیرامون فعالیت هنرمندان موسیقی در فضای مجازی به چشم آمد، مرتبط با قطعه معروف «بهت قول میدم» به خوانندگی محسن یگانه بود.

خواننده‌ای که همچنان بعد از گذشت سال‌ها از حضور او در مارکتینگ موسیقی پاپ ایران جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خواننده‌های محسوب می‌شود که این موضوع به خودی خود دربرگیرنده نکات جالب توجهی است.

یگانه چند روز پیش بود که با انتشار هشتگ «بهت قول میدم» نوشت: «شد دویست میلیون بازدید یوتیوب.»

این میزان بازدید یک موزیک ویدیو از یک خواننده موسیقی پاپ ایرانی در یوتیوب دربرگیرنده نکات جالب توجهی است به شکلی که تقریباً هیچ خواننده ایرانی نتوانسته در این بستر رسانه‌ای چنین بازدیدی را از آن خود کند. شرایطی که موجب شده به دلیل ساز و کار مالی موجود در یوتیوب سود بسیار قابل توجهی هم نصیب محسن یگانه ای شود که خود هم ترانه سرا، هم آهنگساز و هم خواننده‌ این قطعه بوده است.

دانلود آهنگ گناهی ندارم از محسن یگانه

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه