رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
  • کد خبر : ۲۲۷۷۳
  • چاپ خبر : کنسرت گروه آوای صحرا در تالار وحدت برگزار می شود

کنسرت گروه آوای صحرا در تالار وحدت برگزار می شود

کنسرت گروه آوای صحرا (ویژه بانوان) در تالار وحدت تهران برگزار می شود. به گزارش خبر آوا، این کنسرت توسط گروه موسیقی آوای صحرا و گروه حرکت رخسار در روز 28 اردیبهشت ماه ساعت 14 تا 16 برگزار می شود. در این اجرا سرپرست گروه موسیقی و خواننده الهام کریمی است. طراح و سرپرست گروه […]

کنسرت گروه آوای صحرا (ویژه بانوان) در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش خبر آوا، این کنسرت توسط گروه موسیقی آوای صحرا و گروه حرکت رخسار در روز 28 اردیبهشت ماه ساعت 14 تا 16 برگزار می شود.

در این اجرا سرپرست گروه موسیقی و خواننده الهام کریمی است. طراح و سرپرست گروه حرکت نوشین بدری کوهی است و تهیه کنندگی آن بر عهده علیرضا جعفری مرام است.

سرپرست گروه مهمان: سپیده آهون است. نوازندگان عبارتند از تار: نغمه فتحی افشار، عود: فرنوش تدیّن، کمانچه: فاطمه کریمی، پیانو: کتایون طهرانی فرد، دف: سوسن مکرم و سرپرست گروه کوبه ای و تنبک: مهناز اطهری نژاد.
 
همچنین غزاله آشوری، فروغ اردهالی، شمیم بقایی، فهیمه رنجوری، غزل زاده نور، آیدا زینعلی، آریانا سالاریه، سولماز سیفی، ساغر فتحی، شهرزاد محمدزاده، دیبا معین پور و صبا نسترن نوازندگان سازهای کوبه ای هستند.

این اجرا فقط مخصوص بانوان است و علاقه مندان به شرکت در این کنسرت می توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

 

 

خبر آوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه