رفتن به بالا
  • شنبه - 18 فروردین 1403 - 14:10
  • کد خبر : ۲۲۲۵۵
  • چاپ خبر : کنسرت گروه موسیقی «راستان» در تالار وحدت برگزار می شود

کنسرت گروه موسیقی «راستان» در تالار وحدت برگزار می شود

کنسرت گروه موسیقی «راستان» در تالار وحدت برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا ؛ چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه 1403 گروه موسیقی «راستان»، اولین کنسرت سال جدید تالار وحدت را اجرا می نمایند. گروه موسیقی «راستان» خبر داده اند که در این کنسرت بخشی از آلبوم «آویشن و اندوه» حسین نورشرق و با آهنگسازی سیاوش […]

کنسرت گروه موسیقی «راستان» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآوا ؛ چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه 1403 گروه موسیقی «راستان»، اولین کنسرت سال جدید تالار وحدت را اجرا می نمایند.

گروه موسیقی «راستان» خبر داده اند که در این کنسرت بخشی از آلبوم «آویشن و اندوه» حسین نورشرق و با آهنگسازی سیاوش ولی پور و نیز آثاری از استاد همایون خرم، سیاوش ولی پور و علیرضا دریایی اجرا خواهند نمود.

آزاده امیری، سیاوش ولی پور، علیرضا دریایی، دانیال جورابچی، آرمین قضاتی، کاوه تسعیری، ارسلان علیزاده، علی اصغر شمس آبادی، گوهرناز مسائلی، صبا رمضان، باران زرگریان، ثمانه احمدی و بهنام اخگر نوازندگان گروه راستان را تشکیل می‌دهند.

گروه موسیقی «راستان» که در سال ۱۳۹۸ به سرپرستی آزاده امیری تشکیل شده است؛ به خوانندگی حسین نورشرق، شامگاه روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه خواهند رفت.

خبر آوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه