رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 26 بهمن 1402 - 11:37
  • کد خبر : ۲۱۴۴۳
  • چاپ خبر : اجری برادران سپهوند و طنین موسیقی لرستان

اجری برادران سپهوند و طنین موسیقی لرستان

سومین اجرای جشنواره موسیقی فجر شامگاه 25 بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران با اجرای علی‌جعفر سپهوند (سرپرست گروه، نوازنده دهل) و محمدجعفر سپهوند (نوازنده سرنا) هنرمندانی از استان لرستان شهرستان خرم‌آباد سپری شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، سومین اجرای جشنواره موسیقی فجر شامگاه 25 بهمن ماه در […]

سومین اجرای جشنواره موسیقی فجر شامگاه 25 بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران با اجرای علی‌جعفر سپهوند (سرپرست گروه، نوازنده دهل) و محمدجعفر سپهوند (نوازنده سرنا) هنرمندانی از استان لرستان شهرستان خرم‌آباد سپری شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، سومین اجرای جشنواره موسیقی فجر شامگاه 25 بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران با اجرای علی‌جعفر سپهوند (سرپرست گروه، نوازنده دهل) و محمدجعفر سپهوند (نوازنده سرنا) هنرمندانی از استان لرستان شهرستان خرم‌آباد سپری شد.

قطعات «سنگین سما»، «شانه شکی»، «دو پا فتاحی»، «عشاری» و «واشاری» قطعات اجرایی این هنرمندان بود که تماشاگران را با موسیقی جذاب لرستان آشنا کردند.

سپهوند با بیان اینکه موسیقی را از پدران خود آموخته‌است، گفت: موسیقی لرستان، موسیقی بکر و دست‌نخورده است و مخاطبان را خیلی خوب با خود همراه می‌کند. برگزاری رویدادهایی چون جشنواره موسیقی منجر به آشنایی و ایجاد علاقه مردم برای شنیدن هنر دیگر نواحی خواهد شد و البته این دورهمی‌ها فرصتی برای همکاری و کارهای مشترک را برای گروه‌های هنری سراسر کشور فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه