رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 بهمن 1402 - 09:11
  • کد خبر : ۲۱۴۲۷
  • چاپ خبر : حال خوب جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت

حال خوب جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت

به گزارش خبرآوا؛ در روز دوم از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، حجت اشرف زاده ضمن اجرای قطعات شناخته شده خود در تالار وحدت اعلام کرد که این اجرا در جشنواره موسیقی فجر 39 به عنوان اختتامیه ای برای ترانه های شناخته شده و قدیمی خود می باشد و از سال آینده و […]

به گزارش خبرآوا؛ در روز دوم از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، حجت اشرف زاده ضمن اجرای قطعات شناخته شده خود در تالار وحدت اعلام کرد که این اجرا در جشنواره موسیقی فجر 39 به عنوان اختتامیه ای برای ترانه های شناخته شده و قدیمی خود می باشد و از سال آینده و همزمان با انتشار آلبوم جدید؛ ترانه های تازه ای را در برنامه های پیش رو اجرا خواهد نمود.

در برنامه شب گذشته؛ نواهای بی کلامی از خطه های آذربایجان، مازندران، گیلان، کردستان، لرستان و جنوب ایران نواخته شد. همچنین اشرف زاده، قطعه الله مزار از خطه خراسان را برای مخاطبان خود اجرا نمود.

اشرف زاده در در اجرای خود با صحنه گردانی بسیار خوب و ارتباط با مخاطبان حاضر در سالن، ضمن اجرای قطعه «حالم خوبه» بسیاری از قطعات خارج از برنامه را به انتخاب حاضران اجرا نمود که با استقبال حضار همراه شد.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود.

خبرآوا / خبرنگار: م.معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه