رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر : ۲۱۱۹۰
  • چاپ خبر : مجوزی برای اجرای برنامه «شایع» و «هیدن» صادر نشده است

مجوزی برای اجرای برنامه «شایع» و «هیدن» صادر نشده است

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی درباره ادعای کذب اخذ مجوز کنسرت ‏محمدرضا داداش‌‌ پور و مهرداد مستوفی راد از وزارت فرهنگ، اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن اطلاعیه به […]

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی درباره ادعای کذب اخذ مجوز کنسرت ‏محمدرضا داداش‌‌ پور و مهرداد مستوفی راد از وزارت فرهنگ، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن اطلاعیه به این شرح است:
اجرای برنامه توسط آقایان محمدرضا داداش پور «شایع» و مهرداد مستوفی راد «هیدن»، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری، در محل سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی – که جزو سالن‌های مورد تایید دفتر امور موسیقی هم نیست – فاقد مجوز از سوی این دفتر است.
از این رو مراجع صادر کننده مجوز برای این برنامه باید پاسخگوی این امر باشند.
البته این دفتر به منظور یکپارچگی و وحدت مرجعیت صدور مجوز در این حوزه و پیشگیری از تکرار موارد مشابه، به طور قاطع در حال پیگیری موضوع است.

همچنین از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکردهای غیرقانونی را تحمل نمی‌کند، مجوز این برنامه نیز توسط وزارت فرهنگ کنسل شده است و این افراد اجازه برگزاری این برنامه را ندارند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه