رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
  • کد خبر : ۲۰۲۵۱
  • چاپ خبر : کنسرت موسیقی آذربایجانی ارکستر «آلنام» برگزار می شود

کنسرت موسیقی آذربایجانی ارکستر «آلنام» برگزار می شود

کنسرت موسیقی آذربایجانی ارکستر «آلنام» در تالار وحدت برگزار می‌شود. به گزارش خبر آوا، کنسرت موسیقی آذربایجانی «ارکستر آلنام» به رهبری وحید علی‌پور و خوانندگی مسعود امیر سپهر و مجید عصری سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. این ارکستر قرار است برای دومین بار در سال جاری در قالب یک […]

کنسرت موسیقی آذربایجانی ارکستر «آلنام» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آوا، کنسرت موسیقی آذربایجانی «ارکستر آلنام» به رهبری وحید علی‌پور و خوانندگی مسعود امیر سپهر و مجید عصری سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این ارکستر قرار است برای دومین بار در سال جاری در قالب یک کنسرت موسیقی آذربایجانی روی صحنه رود.

برخی دیگر از عوامل گروه حسین آویژگان مدیر ارکستر، دانیال جورابچی کنسرت مایستر، محمد مطلق سولیست کلارینت، سونار نجاری سولیست تار و محمدرضا عرفانی سولیست کمانچه هستند.

همچنین ارکستر «آلنام» ۱۵ آبان ماه با اجرای قطعاتی کلاسیک از کنسرتو ویولون شماره یک باخ، تابستان ـ زمستان ویوالدی، و قطعاتی از پاگانینی و ادوار الگار و قطعه مشهور شیندلر لیست اثر جان ویلیامز و ۲۵ تیر ماه امسال با کنسرت موسیقی آذربایجانی در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

این ارکستر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و تاکنون در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه رفته است. ارکستر آلنام همچنین در ایام همه‌گیری بیماری کرونا، اجرای آنلاینی با همکاری بنیاد رودکی داشته است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

 

اخبار مرتبط:

ارکستر مجلسی «آلنام» روی صحنه رفت

ارکستر «آلنام» به روی صحنه می‌رود

کنسرت ارکستر «آلنام» در تالار وحدت برگزار می شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه