رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
  • کد خبر : ۲۰۰۲۹
  • چاپ خبر : همکاری مشترک احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری

همکاری مشترک احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری

احسان خواجه امیری؛ تولید یک آلبوم با همکاری علیرضا افکاری و چند شاعر مهم احسان خواجه امیری از آن دسته خوانندگان خوش صدای موسیقی پاپ ایران است که مدتی است نسبت به گذشته فعالیت‌های کمتری در حوزه تولید تک آهنگ و اجراهای زنده دارد. این خواننده اما در تازه‌ترین پست صفحه شخصی اش با انتشار عکسی […]

احسان خواجه امیری؛ تولید یک آلبوم با همکاری علیرضا افکاری و چند شاعر مهم

احسان خواجه امیری از آن دسته خوانندگان خوش صدای موسیقی پاپ ایران است که مدتی است نسبت به گذشته فعالیت‌های کمتری در حوزه تولید تک آهنگ و اجراهای زنده دارد.

این خواننده اما در تازه‌ترین پست صفحه شخصی اش با انتشار عکسی همراه با علیرضا افکاری از آهنگسازان شاخص موسیقی پاپ کشورمان نوشت:

«سلام رفقا مدتیه خودم رو درگیر تولید موزیک کردم، راستش اینجوری حالم بهتر بود … در این راه علیرضا افکاری که مهم‌ترین موزیسینی بوده که تا به امروز کنارم بوده همون جوری پرانرژی با عشق آهنگسازی این آلبوم رو انجام داده. این رفاقت رو خیلی دوستش دارم و می بالم بهش. ترانه‌های این آلبوم از دوست قدیمی‌ام شاعر و ترانه سرای «سلام آخر»، اهورا ایمان تکرار نشدنی، حسین جان غیاثی دوست داشتنی و میثم یوسفی عزیز هست البته تا اینجا.

دیشب پنجمین ترانه آلبوم ضبط شد با تنظیم علیرضا؛ آرزو دارم این مجموعه رو با رهبری خودش ببریم رو صحنه خیلی اتفاق با ارزشی میشه.

بدون تملق می گم خیلی دلتگتونم خیلی. به امید دیدار روی ماه تک تک شما.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه