رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 آذر 1402 - 14:56
  • کد خبر : ۱۹۹۸۹
  • چاپ خبر : کنسرت نمایش «آواز ارگ»، شب یلدا در رادیو نمایش

کنسرت نمایش «آواز ارگ»، شب یلدا در رادیو نمایش

بهرام سروری نژاد بازیگر و کارگردان «آواز ارگ» موسیقی را بخش جدایی ناپذیر این نمایش رادیویی دانست. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سروی نژاد ضمن اعلام این مطلب افزود: کنسرت نمایش رادیویی « آواز ارگ» روایت هایی از زندگی گذشته سه سالمند و خاطراتی است که آنها با آهنگ […]

بهرام سروری نژاد بازیگر و کارگردان «آواز ارگ» موسیقی را بخش جدایی ناپذیر این نمایش رادیویی دانست.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سروی نژاد ضمن اعلام این مطلب افزود: کنسرت نمایش رادیویی « آواز ارگ» روایت هایی از زندگی گذشته سه سالمند و خاطراتی است که آنها با آهنگ های قدیمی و رادیو دارند که البته قصه در شب یلدا رخ می دهد.

وی گفت: قربان نجفی که علاوه بر بازیگری، خواننده حرفه ای سنتی نیز هست در این نمایش به همراه کاوه آهنگرانی، آهنگ های قدیمی را بازخوانی کرده است.

کارگردان « آواز ارگ» تأکید کرد: هر کدام از بازیگران این نمایش، همزمان در دو نقش هنرنمایی کرده اند که به اعتقاد من تجربه جالبی در رادیو است و امیدوارم مورد توجه علاقه مندان به نمایش های رادیویی نیز قرار گیرد.

کنسرت نمایش رادیویی « آواز ارگ» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی بهرام سروری نژاد، نویسندگی و سردبیری فرهاد امینی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی، آهنگسازی کاوه آهنگرانی و با هنرمندی محمد شریفی مقدم، بهرام سروری نژاد، علی زرینی، شمسی صادقی، معصومه عزیزمحمدی، قربان نجفی و فریده دریامج.

این کنسرت نمایش روز پنج شنبه سی ام آذر ماه، ساعت 21:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 11 روز بعد نیز تکرار آن است.

اخبار مرتبط:

کنسرت نمایش «ناکجا آباد» در تماشاخانه ملک

میثم اکبری خواننده کنسرت نمایش «ناکجاآباد» شد

مسعود کیمیایی مهمان کنسرت نمایش «قصه‌ ترانه‌های ماندگار»

کنسرت نمایش «کلنل» روی صحنه تالار وحدت

محمد معتمدی در کنسرت نمایش «کلنل» بازی می کند

امیرحسین سمیعی آهنگساز کنسرت نمایش «کلنل» شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه