رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
  • کد خبر : ۱۹۸۷۷
  • چاپ خبر : «محمدرضا عرفانی» نماینده ایران در کنسرت موزیسین‌های تُرک دنیا شد

«محمدرضا عرفانی» نماینده ایران در کنسرت موزیسین‌های تُرک دنیا شد

«محمدرضا عرفانی» نوازنده و آهنگساز به عنوان نماینده ایران در کنسرت موزیسین‌های ترک دنیا در دانشگاه ازمیر شرکت کرد. محمدرضا عرفانی، آهنگساز و نوازنده تُرک زبان کشورمان به عنوان نماینده ایران در کنسرت و همایش بزرگ موزیسین‌های ترک دنیا به دبیری اوزگور چیلیکی در دانشگاه ازمیر حضور پیدا کرد. عرفانی عنوان کرد که امروز، بیست […]

«محمدرضا عرفانی» نوازنده و آهنگساز به عنوان نماینده ایران در کنسرت موزیسین‌های ترک دنیا در دانشگاه ازمیر شرکت کرد.
محمدرضا عرفانی، آهنگساز و نوازنده تُرک زبان کشورمان به عنوان نماینده ایران در کنسرت و همایش بزرگ موزیسین‌های ترک دنیا به دبیری اوزگور چیلیکی در دانشگاه ازمیر حضور پیدا کرد.
عرفانی عنوان کرد که امروز، بیست و سوم آذر ماه  ساعت ۱۴:۴۵ در کنسرواتوار اژه در شهر ازمیر شرکت می‌کند و از طرف کشور ایران اجرا و کنفرانس پژوهشی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از موزیسین‌های تُرک دنیا در این کنسرت و گردهمایی شرکت کرده اند، گفت: دانشگاه ازمیر یکی از دانشگاه معتبر موسیقی در کشور ترکیه است.
عرفانی اظهار داشت: این اجرا قرار است که حالت کنفرانس داشته باشد و بنده به عنوان نماینده ایران از موسیقی‌های بومی ایرانی به صورت تئوریک  و اجرایی ارائه داشته باشم، یعنی هم اجرایی و هم پژوهشی است.
وی در پایان گفت: سایر نوازندگان از هر کشوری که شرکت می‌کنند نیز درباره موسیقی‌های بومی خود ارائه خواهند داشت.
منبع: آنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه