رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 آذر 1402 - 14:37
  • کد خبر : ۱۹۷۹۰
  • چاپ خبر : امیر مقاره: «لطفاً برای من کادو تولد نخرید!»

امیر مقاره: «لطفاً برای من کادو تولد نخرید!»

گروه «ماکان» از جمله مجموعه‌های فعال حوزه موسیقی پاپ که طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی در حوزه نسل نوجوان ایرانی برای خود پیدا کرده و کنسرت‌های تهران و دیگر شهرهای کشور این گروه همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می‌شود، در این مدت از فضای مجازی برای حضور مارکتینگ موسیقی پاپ بهره برداری‌های […]

گروه «ماکان» از جمله مجموعه‌های فعال حوزه موسیقی پاپ که طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی در حوزه نسل نوجوان ایرانی برای خود پیدا کرده و کنسرت‌های تهران و دیگر شهرهای کشور این گروه همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می‌شود، در این مدت از فضای مجازی برای حضور مارکتینگ موسیقی پاپ بهره برداری‌های زیادی کرده است.

یکی از تازه‌ترین اقداماتی که طی روزهای گذشته توسط این گروه موسیقی انجام شد، مربوط به استوری های امیر مقاره یکی از خوانندگان گروه درباره تازه‌ترین کنسرتشان بود که دربرگیرنده نوشته‌های عجیبی خطاب به طرفدارانش درباره روز تولدش هم بود.

گویا تازه‌ترین کنسرت ماکان بند مصادف با سال روز تولد امیر مقاره بود که وی را مجاب کرد تا به واسطه این روز علاوه بر طراحی پوسترهای ویژه روز تولدش با مضامین و محتوای مربوط به کنسرت از طرفداران خود بخواهد تا برای تولدش کادو نخرند.

مقاره در این استوری نوشت: «بسیار بسیار مهم. الهی دور سرتون بگردم من. حضور شماها در شب تولدم بهترین کادوی زندگیم هستش پس کادوی شما به من فقط همین باشه که شب تولدم کنار هم هستیم. خواهش می‌کنم تو این شرایط اقتصادی هیچ چیز برای من، برای تولدم نخرید. این خواهش قلبی من هستش! واقعاً همین که ببینمتون و خوشحال و خندان باشید بهترین کادو برای من هستش! به امید دیدارتون.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه