رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 آذر 1402 - 09:29
  • کد خبر : ۱۹۵۶۳
  • چاپ خبر : کانون ادبی زمستان از بابک رادمنش تجلیل می کند

کانون ادبی زمستان از بابک رادمنش تجلیل می کند

یازدهمین همایش شعر و موسیقی با حضور جمعی از هنرمندان و تجلیل از استاد بابک رادمنش ترانه‌سرا، آهنگساز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این فرهنگسرا با مشارکت کانون ادبی زمستان یازدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی را جمعه- ۱۷ آذرماه- ساعت ۱۵ با حضور چهره‌های نام‌آشنای هنر ایران، شعرخوانی شاعران و ترانه‌سرایان مطرح و اجرای […]

یازدهمین همایش شعر و موسیقی با حضور جمعی از هنرمندان و تجلیل از استاد بابک رادمنش ترانه‌سرا، آهنگساز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این فرهنگسرا با مشارکت کانون ادبی زمستان یازدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی را جمعه- ۱۷ آذرماه- ساعت ۱۵ با حضور چهره‌های نام‌آشنای هنر ایران، شعرخوانی شاعران و ترانه‌سرایان مطرح و اجرای زنده موسیقی برگزار می‌کند.

رضا خرم، محمدرضا چراغعلی، محمدرضا عیوضی، علی سفلی، احمد محمدی سهروردی، حمید ناصحی، وحید مهراد، دانیال شهرتی و پوپک رنجبر مهمانان این مراسم هستند و تجلیل از استاد بابک رادمنش ترانه‌سرا، آهنگساز و تنظیم‌کننده پیشکسوت بخش ویژه همایش خواهد بود.

اجرای شعرخوانی در مراسم را چهره‌هایی همچون عماد آرام، مجید افشاری، امیر پیرنهان، نرگس جعفری، قادر دلاورنژاد، داوود رحمت‌اللهی، امید روزبه، هما سعادت، صابر سعدی‌پور، امید صباغ‌نو، حسن علیشیری، لیلا کردبچه، علیرضا مرتضی‌قلی، مجید معارف‌وند، محمدسعید میرزایی، مهدی موسوی میرکلایی و سابیر هاکا برعهده خواهند داشت.

همچنین چنگیز حبیبیان، گرشا قباد و مهدی دلیلیان نیز به اجرای موسیقی می‌پردازند.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است. حضور برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.

منبع: قدس

اخبار مرتبط:

تقدیر از محمدرضا عقیلی در کانون ادبی زمستان

گزارش تصویری کانون ادبی زمستان

علیرضا آذر، حمیدرضا شکارسری و محمد سعید میرزایی در کانون ادبی زمستان

گزارشی از کانون ادبی زمستان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه