رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر : ۱۹۲۶۳
  • چاپ خبر : مصباح قمصری؛ باید از خودنمایی به بیخودی رسید

مصباح قمصری؛ باید از خودنمایی به بیخودی رسید

مصباح قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی هم به تازگی اقدام به ضبط و پخش یک ویدیو از دو نوازی کلارینت و نی با هنرمندی خود و پاشا هنجنی کرده و آن را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که این موزیک با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. وی در متنی به […]

مصباح قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی هم به تازگی اقدام به ضبط و پخش یک ویدیو از دو نوازی کلارینت و نی با هنرمندی خود و پاشا هنجنی کرده و آن را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که این موزیک با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

وی در متنی به بهانه انتشار این ویدیو نوشت: واقعاً موسیقی اقیانوسی است بی پایان. برای عمیق شدن در این اقیانوس باید قیل و قال را کنار گذاشت و به سمت ذوق و حال رفت. باید از خودنمایش به بی‌خودی رسید.

غواص ماه‌ها و سال‌ها تمرین می‌کند تا بتواند با یک نفس به عمق این اقیانوس رود. هرچه عمیق‌تر رود مرواریدهای مرغوب تری می‌یابد. اما گاه غواص دیگری به هوای مروارید شنا نمی‌کند. بلکه در بی‌خودی و استغراق لذتی را یافته که به هوای آن خود را تا دروازه‌های نیستی می‌کشاند. ممنونم از پاشا هنجنی عزیزم که در این آب‌های بی انتها همراه بنده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه