رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 آبان 1402 - 11:24
  • کد خبر : ۱۸۶۸۱
  • چاپ خبر : پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت جعفری بهنام

پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت جعفری بهنام

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیتی برای درگذشت صدابردار جانباز صادر کرد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برای درگذشت محمدرضا جعفری بهنام نوشته است: انا لله و انا الیه راجعون مرحوم […]

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیتی برای درگذشت صدابردار جانباز صادر کرد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برای درگذشت محمدرضا جعفری بهنام نوشته است:

انا لله و انا الیه راجعون

مرحوم جعفری بهنام همواره دغدغه ثبت و نگهداری آثار موسیقایی را داشت و سالها با ضبط و ثبت آثار مختلف، نه در قالب وظیفه اداری و سازمانی، بلکه با عشق و علاقه به فرهنگ و هنر ایران اسلامی خدمت کرد.

بخش مهمی از خدمات زنده یاد جعفری بهنام در دوران دفاع مقدس در همراهی و همکاری با ارکستر سمفونیک تهران است که امکان اجرای موسیقی برای رزمندگان را در جبهه های حق علیه باطل فراهم کرد و خاطرات ماندگاری را از حضور هنرمندان موسیقی در دفاع مقدس رقم زد و رنج و بیماری ناشی از آثار جنگ تا آخرین لحظه با این هنرمند پیشکسوت همراه بود.

درگذشت صدابردار پیشکسوت و همکار سابق مان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به خانواده گرامی این زنده یاد، به جامعه موسیقی و همکاران و علاقمندانش تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت برای ایشان خواستارم.

اخبار مرتبط:

مدیرکل دفتر موسیقی درگذشت اکبر گلپایگانی را تسلیت گفت

مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت استاد محمد اسماعیلی پیام تسلیت منتشر کرد

پیام تسلیت مدیر دفتر موسیقی به مناسبت درگذشت حسین زمان

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری برای خاموشی اسفندیار

تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت اسفندیار قره‌باغی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه