رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 آبان 1402 - 11:13
  • کد خبر : ۱۸۶۷۷
  • چاپ خبر : محمدرضا جعفری بهنام هنرمند پیشکسوت درگذشت

محمدرضا جعفری بهنام هنرمند پیشکسوت درگذشت

محمدرضا جعفری بهنام هنرمند پیشکسوت صدابرداری موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط‌ عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، محمدرضا جعفری بهنام از صدابرداران برجسته موسیقی و از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی صبح روز یکشنبه 21 آبان 1402 پس از تحمل دوره سخت مبارزه با آثار شیمیایی به جا […]

محمدرضا جعفری بهنام هنرمند پیشکسوت صدابرداری موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط‌ عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، محمدرضا جعفری بهنام از صدابرداران برجسته موسیقی و از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی صبح روز یکشنبه 21 آبان 1402 پس از تحمل دوره سخت مبارزه با آثار شیمیایی به جا مانده از دوران جنگ در سن 76 سالگی بر اثر ایست قلبی در منزل خود درگذشت.

جعفری بهنام سال 1326 در تهران به دنیا آمد. او سال 1353 به استخدام وزارت فرهنگ و هنر وقت درآمد. وی پس از انقلاب با دیگر دوستان خود در طبقه پنجم تالار وحدت استودیویی ساخت و سرودهای انقلابی ضبط کرد. وی در طول جنگ تحمیلی به عنوان صدابردار 13 بار به جبهه‌های مختلف اعزام شد.

محمدرضا جعفری بهنام صدابرداری آلبوم‌های بسیاری از هنرمندان را به عهده داشته که از آن میان می توان به همکاری با محمدرضا شجریان و شهرام ناظری اشاره کرد.

اخبار مرتبط:

اکبر گلپایگانی درگذشت

لیلی افشار نوازنده برجسته گیتار کلاسیک درگذشت

احمد علیشرفی نوازنده پیشکسوت بوشهری درگذشت

«علی اکبر کنعانی» آهنگساز گیلانی درگذشت

محمدابراهیم نجفی پیشکسوت موسیقی نیشابوری درگذشت

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه