رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 17 آبان 1402 - 12:20
  • کد خبر : ۱۸۴۶۴
  • چاپ خبر : فراخوان نخستین جشنواره ملی دانشجویی موسیقی منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره ملی دانشجویی موسیقی منتشر شد

نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران و با هدفِ معرفی استعدادهای این حوزه به عرصه موسیقی ایران برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶، نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی با تمرکز بر موسیقی نواحی ایران، به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ […]

نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران و با هدفِ معرفی استعدادهای این حوزه به عرصه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶، نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی با تمرکز بر موسیقی نواحی ایران، به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ برگزار می‌شود.

سوسن تقی‌پور مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ می‌گوید: پرداختن به موسیقی دانشجویی بی‌گمان تاثیری شگرف در پیشرفت این هنر در کشورمان خواهد داشت. استعدادهای بسیاری در میان دانشجویان کشورمان هستند که از دل جشنواره‌های دانشجویی می‌توان آن‌ها را کشف و به جامعه هنری معرفی کرد.

او ادامه می‌دهد: ما در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶، جشنواره ملی موسیقی دانشجویی را با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشورمان و برای معرفی استعدادهایی از سراسر کشور با محوریت موسیقی نواحی ایران برگزار می‌کنیم.

فراخوان این جشنواره با تشریحِ بخش‌های مختلف و چگونگی شرکت در جشنواره منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار علاقمندان قرار دارد. شرکت در نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی، محدودیت سنی ندارد و کلیه دانشجویان کشورمان در هر مقطع تحصیلی و در هر دانشگاهی از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره با تمرکز بر موسیقی نواحی و در سه بخش خوانندگی، نوازندگی و گروه‌نوازی برگزار می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا روز ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در این رویداد شرکت نمایند.

متن کامل فراخوان را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

.

اخبار مرتبط:

اعلام نتایج بخش دانشجویی فستیوال موسیقی الکترونیک تهران

جشنواره موسیقی امیرجاهد آغاز به کار کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه